20 εκατ. δολάρια από την Google.org για Τεχνητή Νοημοσύνη και Επιστήμη

Χθες, κατά τη διάρκεια του Forum “AI for Science ” που διοργάνωσε η Google στο Λονδίνο, ο Demis Hassabis ανακοίνωσε χρηματοδότηση ύψους 20 εκατ. δολαρίων από το Google.org για την υποστήριξη ακαδημαϊκών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για να πραγματοποιήσουν φιλόδοξα επιστημονικά επιτεύγματα.google org

Αυτή η χρηματοδότηση έρχεται σε μια χρονική στιγμή όπου αναλυτές αναφέρουν ότι ο συνολικός ρυθμός των πραγματικών επιστημονικών ανακαλύψεων έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία 75 χρόνια. Το πρόσφατο βραβείο Νόμπελ Χημείας που απονεμήθηκε στην AlphaFold αποτελεί παράδειγμα του πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να συνδράμει πολύ αποτελεσματικά τους επιστήμονες για να πραγματοποιούν σημαντικές ανακαλύψεις.

Τα σύνολα δεδομένων της AlphaFold έχουν ήδη βοηθήσει περισσότερους από 2 εκατομμύρια επιστήμονες και ερευνητές από 190 χώρες να επιταχύνουν την καταπολέμηση της ελονοσίαςνα αντιμετωπίσουν μια διαδεδομένη και θανατηφόρα παρασιτική ασθένειανα ανιχνεύσουν την οστεοπόρωση νωρίτερα και να ανοίξουν το δρόμο για νέες θεραπείες για τη νόσο του Πάρκινσον.

Μάλιστα, η Τεχνητή Νοημοσύνη επιτρέπει την πρόοδο της Google σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών  τομέων, από την υδρολογία έως τις νευροεπιστήμες και τις κλιματικές επιστήμες.

Ωστόσο, για να καταστεί εφικτή η επόμενη γενιά επιστημονικών ανακαλύψεων μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης, είναι αναγκαία για τους επιστήμονες η απαραίτητη χρηματοδότηση, η υπολογιστική ισχύς, η διεπιστημονική εξειδίκευση και η πρόσβαση σε υποδομές, συμπεριλαμβανομένων βασικών συνόλων δεδομένων, όπως η Τράπεζα Δεδομένων Πρωτεϊνών (Protein Data Bank), που αποτέλεσε τη βάση για το έργο του AlphaFold.

Για τον λόγο αυτό, χθες, κατά τη διάρκεια του πρώτου Forum “AI for Science”, που διοργάνωσε η Google DeepMind και η Royal Society, ανακοινώθηκε από το Google.org χρηματοδότηση ύψους 20 εκατ. δολαρίων για την υποστήριξη ακαδημαϊκών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών σε όλο τον κόσμο. Οι συγκεκριμένοι οργανισμοί χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για την αντιμετώπιση ολοένα και πιο  περίπλοκων προβλημάτων σε σειρά διαφορετικών επιστημονικών κλάδων. Τομείς όπως η έρευνα για σπάνιες και παραμελημένες ασθένειες, η πειραματική βιολογία, η επιστήμη των υλικών και η βιωσιμότητα αποκτά πολύ σημαντικές προοπτικές.

Η Google θα συνεργαστεί με κορυφαία στελέχη εντός των Google DeepMind, Google Research και άλλων ομάδων που εστιάζουν στην Τεχνητή Νοημοσύνη, καθώς και με εξωτερική ομάδα ειδικών, για να εντοπίσει και να ανακοινώσει τους οργανισμούς. Επίσης, θα παρέχει 2 εκατ. δολάρια σε Google Cloud Credits και δωρεάν τεχνογνωσία από ειδικούς της Google.

 

Η συγκεκριμένη χρηματοδότηση έρχεται να προστεθεί στα περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια που έχει προσφέρει το Google.org τα τελευταία πέντε χρόνια σε οργανισμούς που χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη για να επιταχύνουν το επιστημονικό τους έργο.

Για ακόμα μία φορά η χρηματοδότηση, η τεχνολογία και η συνεργασία συνδυάζονται για να οδηγήσουν σε σπουδαίες επιστημονικές ανακαλύψεις. Με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, η Google στοχεύει σε νέα επιτεύγματα, αντίστοιχα με αυτά που βραβεύονται με Νόμπελ και στη βελτίωση της ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων. Εξίσου σημαντική θα είναι η υιοθέτηση αυτής της προσέγγισης και από άλλους φιλανθρωπικούς, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, μέσω της επένδυσης  σε μακροπρόθεσμα και ουσιαστικά αποτελέσματα, που αποτελούν απτό παράδειγμα της δυνατότητας  της Τεχνητής Νοημοσύνης να ενεργοποιεί την επιστήμη με ψηφιακή ταχύτητα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by newsbot

Αν και τα δελτία τύπου θα είναι από πολύ επιλεγμένα έως και σπάνια, είπα να περάσω ... γιατί καμιά φορά κρύβονται οι συντάκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).