Το Twitter φαίνεται να νίκησε το Facebook στη μάχη για το προτιμώμενο κοινωνικό δίκτυο των εφήβων στις online αγορές. Σε μια πρόσφατη έρευνα για την συμπεριφορά των εφήβων, οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν ποιο είναι το αγαπημένο τους δίκτυο και το 26% απάντησε ότι ήταν Twitter.
Το Facebook και Instagram έφτασε στο 23%. Σαφώς, η αυξανόμενη δημοτικότητα του Instagram μεταξύ των εφήβων πήρε τα πρωτεία και από το Twitter και από τη δημοτικότητα του Facebook. Το Facebook είδε μια μείωση της τάξης του 10% στην έρευνα δεδομένου ότι πριν από έξι μήνες και η δημοτικότητα του Twitter ήταν μειωμένη κατά 4%.
Το διάγραμμα από την Statista που δημοσιεύτηκε στο Mashable και το οποίο χρησιμοποιεί δεδομένα από το Piper Jaffray, δείχνει τις αλλαγές προτιμήσεων των εφήβων στα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα από το φθινόπωρο του 2012, έως και την άνοιξη και φθινόπωρο του 2013.