Ένα χρόνο μετά την αγορά της Oculus, της εταιρείας που αναπτύσσει το γνωστό σετ εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift, από το Facebook, γίνεται γνωστό ότι ο «βασιλιάς» των κοινωνικών δικτύων αναπτύσσει εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας, που ενδεχομένως να περιλαμβάνουν υλικό παραγόμενο από τους χρήστες– ή και από celebrities.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Re/Code, στη συνδιάσκεψη Code/Media στην Καλιφόρνια, ο chief product officer, Κρις Κοξ, αποκάλυψε ότι ο κολοσσός έχει φιλοδοξίες πάνω στον τομέα της Virtual Reality. «Θέλω να πω, η εικονική πραγματικότητα είναι πολύ cool. Δουλεύουμε πάνω σε εφαρμογές VR» είπε στον Πίτερ Κάφκα, μέλος της συντακτικής ομάδας του Re/Code. «Συνειδητοποιείς, όταν είσαι μέσα, ότι βλέπεις το μέλλον, και ότι θα είναι φοβερό.
Όταν είσαι στο Facebook, απλά στέλνεις αυτά τα μικρά κομμάτια εμπειρίας – μια φωτογραφία, ένα βίντεο, μια σκέψη» είπε ο Κοξ, συμπληρώνοντας ότι με τη VR θα μπορούσε κάποιος να στέλνει μια «πιο πλήρη εικόνα». Σε ερώτηση εάν το ευρύ κοινό θα μπορεί να παράγει υλικό εικονικής πραγματικότητας, ο Κοξ απάντησε θετικά. «Κι εσείς θα το κάνετε. Και η Beyonce θα το κάνει».
Ο ίδιος δεν αποκάλυψε πολλά σχετικά με το πώς οι χρήστες θα παράγουν υλικό ακριβώς, κάτι που προκαλεί ερωτήματα, καθώς κάτι τέτοιο θα απαιτούσε πολλές κάμερες και ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία παραγωγής. Επίσης, δεν παρουσίασε κάποιο χρονικό πλαίσιο, πέρα από το να πει ότι κάτι τέτοιο θα καθυστερήσει, καθώς «απέχουμε ακόμα πολύ το να διαθέτουν όλοι τέτοια headsets».
Πηγή: naftemporiki.gr