Hello Barbie παραβιάζει την ιδιωτική ζωή των παιδιών;

Ακτιβιστές Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων προτρέπουν την Mattel να σταματήσει την παραγωγή της κούκλας Hello Barbie, η οποία στέλνει ηχογραφημένες φωνές παιδιών μέσω του Διαδικτύου, για ανάλυση αναγνώρισης φωνής.Hello Barbie Hello Barbie Hello Barbie

Η κούκλα Hello Barbie είναι εξοπλισμένη με ένα μικρό ενσωματωμένο υπολογιστή, ένα μικρόφωνο, ένα ηχείο και μια διασύνδεση Wi-Fi. Όταν πόρπη της ζώνης του παιχνιδιού είναι πατημένη, Barbie κάνει μια ερώτηση, και καταγράφει τις απαντήσεις των παιδιών. Αυτές οι απαντήσεις κωδικοποιούνται και αποστέλλονται κρυπτογραφημένες μέσω του Διαδικτύου σε διακομιστές της Mattel, όπου υποβάλλονται σε επεξεργασία από λογισμικό αναγνώρισης φωνής.

Αυτό το λογισμικό στη συνέχεια στέλνει πίσω στην κούκλα Hello Barbie μια εντολή για να απαντήσει στο . Η Barbie είναι προγραμματισμένη με διάφορες ερωτήσεις, και πειράγματα, τα οποία συλλέγονται από το λογισμικό ψηφιοποίησης σαν απαντήσεις.

Αυτό υποτίθεται ότι θα πείσει τα παιδιά ότι η Barbie είναι ένα λιλιπούτειος φίλος.

Η Mattel και η startup από το San Francisco ToyTalk ανέπτυξε τη Hello Barbie, την οποία παρουσίασε για πρώτη φορά τον περασμένο μήνα στο Toy 2015 στη Νέα Υόρκη. Από τότε πάρα πολλοί έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους για παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής. Οι ηχογραφήσεις των φωνών των παιδιών, αποθηκεύονται σε απομακρυσμένους υπολογιστές, για να μπορέσει η ToyTalk να βελτιώσει προφανώς το μηχανισμό αναγνώρισης φωνής.

Σήμερα όμως η Campaign for a Commercial-Free Childhood (CCFC) αρχίζει να στρέφεται ανοιχτά κατά της Hello Barbie, επικαλούμενη δημοσιεύσεις της Register.

Η ομάδα είναι αναστατωμένη καθώς η κούκλα συλλέξει τις σκέψεις ενός παιδιού, και τις αποθηκεύσει στα συστήματα της Mattel. Αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς, αναφέρουν οι ακτιβιστές.

“Αν είχα ένα μικρό παιδί, θα ανησυχούσα πολύ αν οι συνομιλίες του παιδιού μου καταγράφονταν από την κούκλα για να αναλυθούν αργότερα”, δήλωσε η καθηγήτρια της Νομικής Σχολής Angela Campbell, από το Πανεπιστήμιο της Georgetown που είναι και σχολικός σύμβουλος στο on Privacy and Technology.

“Στην επίδειξη της Mattel, η Barbie ζητά πολλά ερωτήματα που θα μπορούσαν να αποκαλύψουν ένα μεγάλο αριθμό πληροφοριών σχετικά με ένα παιδί, και την οικογένειά του. Αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη αξία για τους διαφημιστές.”

“Οι Αλγόριθμοι υπολογιστών δεν μπορούν να αντικαταστήσουν – και δεν θα πρέπει να εκτοπίσουν τη λεπτή-ανταπόκριση της φροντίδας των ανθρώπων που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους”, δήλωσε ο παιδίατρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του CCFC Dr. Dipesh Navsaria, επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Wisconsin στη Σχολής Ιατρική και Δημόσιας Υγείας.

“Η παιδική ευημερία έρχεται μέσα από την υγιή ανάπτυξη της αναζήτησης σχέσεων με συνομιλίες με αληθινούς ανθρώπους και φίλους Τα παιδιά δεν χρειάζονται τα προπαρασκευασμένα εμπορικά μηνύματα της Mattel.”

Φυσικά η εταιρεία αρνείται τις κατηγορίες και υποστηρίζει τα προϊόντα της

“Όλα τα προϊόντα της ToyTalk που κυκλοφορούν στην αγορά έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται ή και να υπερβαίνουν το Νόμο για τα παιδιά Online Privacy Protection Act (COPPA). Έχουν επίσης ελεγχθεί ανεξάρτητα και έχουν καταχωρηθεί σαν KidSafe +”, ανέφερε ο Oren Ιακώβ, Oren Jacob, CEO της ToyTalk, στο The Register.

“Η υποκείμενη τεχνολογία των προϊόντων μας λειτουργεί σαν το Siri, το Google Now, και το , ενώ τα προϊόντα της ToyTalk δεν θα αναζητήσουν ποτέ στο ανοιχτό Διαδίκτυο για απαντήσεις. Οι απαντήσεις είναι προσεκτικά δημιουργημένες από τη δική μας ομάδα γραφής, και οι συνομιλίες που καταγράφονται μέσα από τα προϊόντα μας δεν θα χρησιμοποιηθούν ποτέ για να διαφημίσεις.

Θα αγοράζατε μια τέτοια κούκλα για το παιδί σας;

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).