Είδατε το νέο site της Microsoft;

Η Microsoft παρουσίασε ένα νέο σχέδιο για την ιστοσελίδα της. Το νέο design απέχει κατά πολύ από τις σελίδες της Microsοft που γνωρίζαμε, από πολλές διαφορετικές απόψεις.Microsoft Design

Η νέα σελίδα (μπορείτε να την βρείτε στο τέλος της δημοσίευσης), φαίνεται να σχεδιάστηκε από την αρχή, όχι μόνο για να δείχνει διαφορετική, αλλά και για να παρέχει σε χρήσιμο περιεχόμενο.

Μπορείτε, για παράδειγμα, να μάθετε περισσότερα για το σχεδιασμό της νέας σελίδας της Microsoft, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιήθηκαν, αλλά και την εξέλιξή της τα τελευταία χρόνια.

Η ιστοσελίδα προσαρμόζεται αυτόματα στο μέγεθος κάθε οθόνης (υπολογιστές, tablets, και smartphones).

Όπως έχουμε παρατηρήσει ήδη, από τότε που έφυγε ο Steve Ballmer, και πήρε τη θέση του ο Satya Nadella, η εταιρεία πραγματοποιεί πολύ σημαντικές αλλαγές. Έχουμε δει ήδη, αναδιοργάνωση στο προσωπικό, διαχωρισμό από την Nokia, μαζί με πολυάριθμες απο, νέες επιθετικές στρατηγικές marketing, και μια πιο “στενή” σχέση με τους πελάτες της εταιρείας.

Δεν εννοούμε βέβαια τις παρακολουθήσεις που πραγματοποιούν τα , αλλά την ιδέα του προγράμματος Windows Insider.

Όπως φαίνεται ο κ. Nadella θέλει μια νέα Micrοsoft που εργάζεται σαν μια ενιαία εταιρία, που έχει μια στενότερη σχέση με τους πελάτες της, οι οποίοι όχι μόνο αγοράζουν τα προϊόντα της, αλλά μπορούν και να τα βελτιώσουν σύμφωνα με τις δικές τους υποδείξεις.

Τα Windows 10 και πάλι μια ζωντανή απόδειξη για αυτό, και ο νέος σχεδιασμός της ιστοσελίδας φαίνεται ότι έχει ακριβώς την ίδια προσέγγιση.

“Είμαστε η Micrοsoft Design. Και μαζί μπορούμε να κάνουμε σπουδαία πράγματα.”

Δείτε τη νέα σελίδα

Micrοsoft Design

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).