Google: Τέλος στις Flash διαφημίσεις από 2 Ιανουαρίου 2017

Η Google ανακοίνωσε σήμερα ότι το Network και το DoubleClick Digital Marketing αποσύρουν πλήρως τις διαφημίσεις Flash και τις αντικαθιστούν με HTML5 από το επόμενο έτος. rip flash Google

Πιο συγκεκριμένα, οι διαφημιστές δεν θα είναι πλέον σε θέση να ανβάζουν διαφημίσεις που περιέχουν ενσωματωμένο κώδικα Flash στο AdWords και στο DoubleClick Digital Marketing, αρχής γενομένης από τις 30 Ιουνίου του 2016 και δεν θα είναι σε θέση να τρέχουν διαφημίσεις σε μορφή Flash στο Display Networ της Google ή μέσω του DoubleClick, από τις 2 Ιανουαρίου του 2017.

Οι διαφημίσεις με Flash κυκλοφορούν χρόνια, όπως και πολλές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούν το λογισμικό της Adobe. Όμως για πάρα πολλά χρόνια επίσης το Flash αποτελεί ένα εφιάλτη για την ασφάλεια, καθώς εμφανίζονται συνεχώς νέα τρωτά σημεία. Έτσι η αγορά δείχνει και κινείται αργά αλλά σταθερά από plugins του Flash σε HTML5.

Η Google έχει παίξει μεγάλο ρόλο στην απόσυρση της εφαρμογής. Τον Ιανουάριο του 2015, το YouTube σταμάτησε το Flash εμφανίζοντας όλα τα βίντεο του σε HTML5 από προεπιλογή, και το Φεβρουάριο, η εταιρεία ξεκίνησε την αυτόματη διαφημίσεων Flash σε HTML5.

Στη σημερινή ανακοίνωση η Google αναφέρει ότι αυτή η τελευταία κίνηση έχει σαν στόχο “να ενισχύσει την εμπειρία της περιήγησης για περισσότερους και περισσότερες συσκευές” και ενθαρρύνει όλους τους ενδιαφερόμενους πωλητές να ενημερώσουν όσες διαφημίσεις τους έχουν Flash με HTML5 πριν από τις προαναφερθείσες ημερομηνίες.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).