Γιατί δεν πατάμε το Unsubscribe link στα Spam e-mail;

Δοκιμάσατε ποτέ να κάνετε unsubscribe σε email ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή Spam; Αν δεν το δοκιμάσατε καλό θα ήταν να μην το κάνετε ποτέ. Αν ανοίξετε spam emails θα παρατηρήσετε ότι περιέχουν και ένα link διαγραφής του email σας από την λίστα.

Μην σκεφτείτε ότι είναι ωραίο γιατί δεν είναι. Οι αποστολείς δεν πρόσθεσαν το link διαγραφής γιατί σκεφτήκαν ότι ίσως μπορεί να σας ενοχλούν. Ούτε συνειδητοποίησαν ότι μερικοί άνθρωποι δεν θα απαντήσουν ποτέ, και γι ‘αυτό προσπαθούν να περιορίσουν τις λίστες τους για περισσότερη αποδοτικότητα. Spam

Αν κάνετε κλικ στην επιλογή “Κατάργηση εγγραφής” ή Unsubscribe σε ένα ανεπιθύμητο email θα κάνετε ένα πολύ μεγάλο λάθος. Τα θα είναι εντελώς αντίθετα από αυτά που περιμένετε.

Ας δούμε γιατί:

Ενώ οι “νόμιμες εταιρείες” δείχνουν να σέβονται τα αιτήματα διαγραφής του κάθε παραλήπτη, οι κακόβουλοι χρήστες χρησιμοποιούν τα links διαγραφής για να επιβεβαιώσουν τη διεύθυνσή σας και να σας στείλουν περισσότερα ανεπιθύμητα μηνύματα.

Ο Alan Zeichick της Sophos αναφέρει ότι ένα κλικ στο unsubscribe δηλώνει στον αποστολέα ότι ανοίξατε το email σας, πιθανώς γιατί σας ενδιέφερε ή γιατί ίσως φανταστήκατε ότι το ανεπιθύμητο ήταν πραγματικό.

Με την επίσκεψη σας στην ψεύτικη σελίδα διαγραφής που έχει δημιουργήσει spammer, του δίνετε πληροφορίες του προτος περιήγησης που χρησιμοποιείτε, το λειτουργικό σύστημα, αλλά και τη IP σας, ρισκάροντας για ακόμα περισσότερες και πιο στοχευμένες επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού.

Εάν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μοιάζει με ανεπιθύμητο, μην κάνετε κλικ σε κανέναν σύνδεσμο. Απλά το μαρκάρετε το σαν spam και το στέλνετε αμέσως στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα σας.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).