Facebook: τι σημαίνει το λιγότερες ειδήσεις στο News Feed

Το Facebook φέρνει νέες αλλαγές στο news feed για να μπορείτε να βλέπετε περισσότερο τους φίλους σας, παρά το ενημερωτικό περιεχόμενο που τελευταία καταλάμβανε μεγάλο μέρος του timeline σας.

Έτσι όπως φαίνεται το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο θέτει σαν προτεραιότητα τους φίλους, την οικογένεια και τις ομάδες σας, “τραβώντας” πίσω τις ειδήσεις από τα διάφορα media που κατακλύζουν την .Facebook

Σε μια δημοσίευση, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerberg σημείωσε ότι το ποσοστό των βίντεο και του δημόσιου περιεχομένου (αναρτήσεις από επιχειρήσεις και εκδότες) έχει αυξηθεί δραστικά τα τελευταία δύο χρόνια, με αποτέλεσμα να καταλάβουν τα feeds χρηστών.

Συνεχίζοντας δήλωσε ότι κατά τις προσεχείς εβδομάδες και μήνες θα μειωθεί το φαινόμενο, καθώς η ομάδα προϊόντων της ς εργάζεται για να ανανεώσει το τι εμφανίζουν τα feeds κάθε φορά που επισκέπτεστε το Facebook.

Ο Zuckerberg φυσικά ανέφερε αυτό που θέλει να “ακούσει” ο κάθε χρήστης του κοινωνικού δικτύου.

Η σκέψη του είναι επαναστατική, αλλά το Facebook είναι μια δημόσια επιχείρηση εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Έτσι ο Zuckerberg θα πρέπει να έχει βρει ένα τρόπο να έχει ευχαριστημένους πελάτες (χρήστες και διαφημιστές) αλλά και ευχαριστημένους μετόχους και μελλοντικούς επενδυτές.

Να αναφέρουμε το ευνόητο: Το Facebook κερδίζει από τις διαφημίσεις, και χρεώνοντας τους εκδότες τους δίνει το προνόμιο να εμφανίζουν το περιεχόμενό τους στα πιο εμφανή σημεία της σελίδας του κάθε χρήστη.

Έτσι σύμφωνα με τα λεγόμενα του Zuckerberg, αν αλλάξει το σύστημα η ζημιά που θα προκαλέσει θα είναι τεράστια στα έσοδα του Facebook.

Όμως κανείς από εμάς δεν πιστεύει ότι ο CEO της εταιρείας θα έκανε κάτι για να την βλάψει. Η συγκεκριμένη μάλλον έρχεται σε ένα κομβικό σημείο για την πορεία του Facebook, αφού στις τελευταίες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διευκόλυνση της διάδοσης ψεύτικων , ή της διάδοσης περιεχομένου και διαφημίσεων που χρηματοδοτούνταν από Ρώσους πράκτορες.

Το κοινωνικό δίκτυο διαθέτει αυτή τη στιγμή περίπου στα δύο δις εκατομμύρια χρήστες, κάτι που δεν μπορεί να αγνοηθεί από κανέναν CEO, αλλά και από κανένα επενδυτή. Μια πολύ αισιόδοξη και ουτοπική υπόθεση είναι ότι το κοινωνικό δίκτυο αποφάσισε ξαφνικά να ενδιαφερθεί περισσότερο για τις σχέσεις μεταξύ των χρηστών του και λιγότερο για τα οικονομικά του έσοδα.

Όμως αφού δεν βλέπω κάποιο εμφανές κίνητρο για να γίνει όλο αυτό, εκτός της κρίσης συνείδησης του Zuckerberg, θα πρέπει να υποθέσω ότι η συγκεκριμένη δήλωσή του, φαίνεται πολύ καλή για να είναι αληθινή. Το κοινωνικό δίκτυο θα μπορούσε να αφαιρέσει περιεχόμενο ειδήσεων από το news feed των χρηστών, αλλά να χρεώσει επιπλέον εταιρείες που αυτό θεωρεί αξιόπιστες. Με αυτό τον τρόπο οι διαφημίσεις θα ελαττωθούν και τα έσοδα θα συνεχίζουν να εισρέουν.

Θα μπορούσε επίσης να εξαφανίσει σελίδες που δεν διαθέτουν κάποιο badget για διαφημίσεις, και φυσικά θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί παραπάνω τα δεδομένα που συλλέγει από τους χρήστες τις υπηρεσίας.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι απλά να περιμένουμε και θα δούμε το τι θα συμβεί. Το σίγουρο όμως είναι ότι ο CEO του κοινωνικού δικτύου δεν θα ανακοίνωνε κάτι που θα έβλαπτε την εταιρεία.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).