Η Google ξεκίνησε με την διάθεση του νέου Gmail. Η ενημερωμένη υπηρεσία μηνυμάτων της εταιρείας έρχεται με πολλά νέα χαρακτηριστικά που δοκιμάστηκαν αρχικά στο Inbox, αλλά και ένα ανανεωμένο σχεδιασμό. Η διάθεση της ανανεωμένης υπηρεσίας ξεκίνησε πριν από λίγες ώρες, και έτσι είναι πολύ πιθανόν να μην μπορείτε ακόμα να δείτε τις αλλαγές.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, η ανανεωμένη εμφάνιση θα πρέπει να ενεργοποιηθεί από τους ίδιους τους χρήστες μέσα από τις ρυθμίσεις του Gmail (ναι από το εικονίδιο με το γρανάζι).
Εκεί θα υπάρχει μια νέα επιλογή ου θα αναφέρει “Δοκιμάστε το νέο Gmail” ή Try the new Gmail. Προς το παρόν σε δική μας δοκιμή, η επιλογή δεν εμφανίζεται ακόμα, αλλά σύμφωνα με την εταιρεία, θα εμφανιστεί τις επόμενες μέρες.
Οι αλλαγές στο design και στις λειτουργίες της υπηρεσίας Gmail συμπεριλαμβάνουν την προσθήκη ελέγχου μερικών εφαρμογών όπως το Ημερολόγιο (Calendar) και τα Καθήκοντα (Tasks). Η ενημέρωση θα κάνει πιο εύκολο και πιο γρήγορο τον έλεγχο μηνυμάτων, αφού τοποθετώντας μόνο το ποντίκι σας πάνω στο email χωρίς να το ανοίξετε, θα μπορείτε να δείτε μια προεπισκόπιση.
Το νέο Gmail θα φέρει το νέο χαρακτηριστικό Snooze, που ουσιαστικά θα δίνει την δυνατότητα αναβολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μαζί με το Snnoze, έρχεται και η “Εμπιστευτική λειτουργία” (Confidential Mode), η οποία θα επιτρέψει στους χρήστες του Gmail να αποκλείουν χαρακτηριστικά προώθησης ορισμένων μηνυμάτων ή να περιορίζουν τη δυνατότητα αντιγραφής, λήψης ή εκτύπωσης στους παραλήπτες.
Η Google με το νέο χαρακτηριστικό θα επιτρέψει στους χρήστες της mail υπηρεσίας να απαιτούν κωδικούς πρόσβασης για να ανοίξουν κάποια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι οποίοι θα δημιουργούνται μέσω SMS. Οι χρήστες της υπηρεσίας θα μπορούν επίσης να ορίζουν μια ημερομηνία λήξης των απεσταλμένων μηνυμάτων.
Οι λειτουργίες του Confidential Mode της Google είναι παρόμοιες με αυτές που υπάρχουν στην εφαρμογή της Microsoft για το Outlook. Αυτά τα χαρακτηριστικά θα προσελκύσουν σε μεγάλο βαθμό τις επιχειρήσεις που επιθυμούν περισσότερο έλεγχο του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τους παραλήπτες.
Όσοι ενδιαφέρονται για όλα τα παραπάνω, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι ….υπομονή. Το νέο Gmail είναι στη γωνία…