2024 ο μέσος Αμερικανός ξόδεψε 2,5 μήνες στο τηλέφωνό του

Οι Αμερικανοί ελέγχουν τα τηλέφωνά τους κατά μέσο όρο 205 φορές την ημέρα, μια αύξηση της τάξης του 42,3% από πέρυσι. Οι Millennials πρωτοστατούν στα charts σε , ενώ η Gen Z ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο καθημερινά στις συσκευές τους σε περισσότερες από έξι ώρες.

Το PCMag αναφέρει:

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να διαβάζετε αυτήν τη στιγμή αυτό το άρθρο στο σας. Αν είστε σαν ένας από τους Αμερικανούς που συμμετείχαν στην έρευνα του Reviews.org, αυτή είναι μία από τις 205 φορές σήμερα που θα ελέγξετε μια συσκευή που κρατάτε χέρι σας.

Πρόκειται για μια ανησυχητική αύξηση 42,3% από πέρυσι, όταν η Reviews.org έκανε την ίδια ερώτηση και διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι έλεγχαν τα τηλέφωνά τους 144 φορές την ημέρα.

Μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους περνούν αυτές τις 205 στιγμές είναι:

– Το 80,6% ελέγχει τα τηλέφωνά του μέσα στα πρώτα 10 λεπτά από το ξύπνημα
– Το 65,7% χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του στην τουαλέτα
– Το 53,7% έχει στείλει μήνυμα σε κάποιον στο ίδιο δωο
– Το 38,1% χρησιμοποιεί ή κοιτάζει το τηλέφωνό του ενώ βρίσκεται σε
– Το 27% χρησιμοποιεί ή κοιτάζει το τηλέφωνό του ενώ οδηγεί

Και, φυσικά, υπάρχουν πάρα πολλές φορές που οι άνθρωποι ελέγχουν τις ειδοποιήσεις τους, με το 76% να ελέγχει τα τηλέφωνά του μέσα σε πέντε λεπτά από τη λήψη μιας.

Οι Millennials είναι οι πιο γρήγοροι, με το 89,5% από αυτούς να κάνουν check μέσα σε 10 λεπτά.

Οι Gen Z και Gen X βρήκαν κοινό έδαφος (επιτέλους), με το 84% κάθε ομάδας να εξετάζει τις ειδοποιήσεις τους λίγο μετά τη λήψη τους.

Οι Boomers και η Silent με 69% και 53,3% αντίστοιχα, ελέγχουν τις ειδοποιήσεις τους μέσα σε λίγα λεπτά.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).