Η ακύρωση των ηλεκτρονικών συνδρομών πρέπει να είναι δυνατή χωρίς σύνδεση

Ο τερματισμός ηλεκτρονικών συμβολαίων θα πρέπει να είναι δυνατή χωρίς σύνδεση στον ιστότοπο μιας υπηρεσίας. Αυτός ο κανόνας επιβεβαιώθηκεsubscription

Οι υποχρεούνται να παρέχουν ένα κουμπί ακύρωσης στους ιστότοπούς τους από τον Ιούλιο του 2022 στη Γερμανία, το οποίο θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμο. Το Sky Wow εμφάνιζε έναν σύνδεσμο ακύρωσης στον ιστότοπό του, αλλά η ενεργοποίηση του συνδέσμου οδηγούσε σε μια σελίδα σύνδεσης. Οι πελάτες έπρεπε να δώσουν τη διεύθυνση και τον πρόσβασής τους πριν τους επιτραπεί να τερματίσουν την συνδρομή τους.

Το Περιφερειακό Δικαστήριο του Μονάχου έκανε δεκτή την καταγγελία της Ομοσπονδίας Γερμανικών Οργανώσεων Καταναλωτών και έκρινε ότι πρέπει να είναι δυνατός ο τερματισμός των διαδικτυακών συμβάσεων μέσω ενός κουμπιού τερματισμού χωρίς να χρειάζεται σύνδεση στον ιστότοπο. Το κουμπί της ακύρωσης θα πρέπει να είναι ορατό στον ιστότοπο της ς και οι τερματισμοί θα πρέπει να είναι δυνατοί χωρίς σύνδεση στους λογαριασμούς. Οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να επιβεβαιώσουν την ταυτότητά τους παρέχοντας το όνομά τους και άλλα κοινά αναγνωριστικά, όπως η διεύθυνση ή τα γενέθλιά τους.

Η απαίτηση από τους πελάτες να συνδεθούν πρώτα στην υπηρεσία περιορίζει τις επιλογές τερματισμού άσκοπα σύμφωνα με το δικαστήριο. Το δικαστήριο ανέφερε επιπλέον ότι ο είναι σαφής ως προς αυτό.

Η Ομοσπονδία Γερμανικών Οργανώσεων Καταναλωτών ανέλυσε περίπου 3000 ιστότοπους παρόχων διαδικτυακών υπηρεσιών από το 2022 για να προσδιορίσει πόσοι έχουν εφαρμόσει την επιλογή τερματισμού χωρίς σύνδεση.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).