Η Amazon πέταξε έξω 600 κινέζικες μάρκες

Η Amazon αναφέρει ότι απαγόρευσε οριστικά την πώληση σε 600 κινεζικές μάρκες, για σε στημένες κριτικές.

amazon

Η Amazon απαγόρευσε οριστικά την πώληση υλικών μέσω της της σε πάνω από 600 κινεζικές μάρκες σε 3.000 διαφορετικούς λογαριασμούς πωλητών. Η εταιρεία να φέρει ότι αυτές οι 600 μάρκες απαγορεύτηκαν επειδή συνειδητά και επανειλημμένα παραβίασαν τις πολιτικές της Amazon, ειδικά αυτές που αφορούν την κατάχρηση ς από πελάτες.

Η καταστολή αυτή ξεκίνησε μετά από αναφορές της δημοσιογράφου Nicole Ngyuen της Wall Street Journal, για το πώς εταιρείες όπως η RavPower και άλλες (Aukey, Mpow, Vava, TaoTronics, Choetech κλπ) προσέφεραν στους τελικούς καταναλωτές δωροκάρτες, με αντάλλαγμα να γράψουν μία κριτική.

Η Amazon απαγόρευσε την πρακτική των ενθαρρυντικών κριτικών το 2016, γιατί θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός και ουσιαστικά μία πληρωμένη κριτική που δεν μπορεί να είναι αληθινή, αλλά η διαδικασία αποδείχθηκε μια δύσκολη επιχείρηση.

Μερικές από αυτές τις προσφορές συγκαλύπτονται ως πρόγραμμα δοκιμών VIP ή εκτεταμένη εγγύηση. Άλλες εταιρείες προσφέρουν κίνητρα μόνο αφού αφήσετε μια κακή κριτική. Θα σας δώσουν ένα δωρεάν προϊόν ή θα σας προσφέρουν μια “επιστροφή χρημάτων”, χωρίς να απαιτείται επιστροφή εμπορεύματος, αρκεί να διαγράψετε την αρνητική κριτική σας.

Δεν είναι σαφές ποιες άλλες κινεζικές μάρκες ενδέχεται να συμπεριληφθούν στην τελευταία καταστολή της Amazon. Παρόλο που η Aukey ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες υψηλού προφίλ που απαγορεύτηκε τον Μάιο από την εταιρεία, η εταιρεία εξακολουθεί από τον Ιούνιο να πουλάει ακουστικά κάτω από διαφορετική επωνυμία (Key Series) και μπορείτε ακόμα και σήμερα να αγοράσετε ένα ζευγάρι από το Amazon.

Στις αρχές Ιουλίου, η μητρική εταιρεία Shenzhen Youkeshu Technology (πιο γνωστή ως YKS) ανέφερε ότι η Amazon έκλεισε 340 ηλεκτρονικά καταστήματα της YKS και πάγωσε τα περιουσιακά της , αξίας άνω των 20 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με τη South China Morning Post η YKS ήταν ένας από τους μεγαλύτερους κινέζους λιανοπωλητές της πλατφόρμας.

Ακολουθεί η πλήρης δήλωση της Amazon:
Η Amazon εργάζεται σκληρά για να δημιουργήσει μια μεγάλη εμπειρία στο κατάστημά μας, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να ψωνίζουν με σιγουριά και οι πωλητές να έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν την επιχείρησή τους εν μέσω υγιούς ανταγωνισμού.

Οι πελάτες βασίζονται στην ακρίβεια και τη γνησιότητα των κριτικών των προϊόντων για να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και έχουμε σαφείς πολιτικές τόσο για όσους κάνουν κριτική όσο και για τους συνεργάτες πώλησης.

Αναστέλλουμε, απαγορεύουμε και λαμβάνουμε νομικά μέτρα εναντίον όσων παραβιάζουν αυτές τις πολιτικές, όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο.

Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τον εντοπισμό κακής χρήσης και θα λαμβάνουμε μέτρα επιβολής κατά κακών παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εν γνώσει τους εμπλέκονται σε πολλαπλές και επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις πολιτικής, συμπεριλαμβανομένης της κατάχρησης κριτικών.

Είμαστε βέβαιοι ότι τα βήματα που κάνουμε είναι προς το συμφέρον των πελατών μας καθώς και των ειλικρινών επιχειρήσεων που αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας κοινότητας πωλήσεών μας.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).