Ο εμπαιγμός των Google Glass και των χρηστών τους φαίνεται να έχει γίνει μόδα τον τελευταίο καιρό. Η FirstBank, μία τραπεζική εταιρεία, κυκλοφόρησε μία διαφήμιση που τα κοροϊδεύει.
Φυσικά, δεν είναι ο εμπαιγμός ειδικά για τα Google Glass, αλλά μάλλον και για την μόδα στα καλύμματα κεφαλής που η Google έχει λανσάρει στον κόσμο.
Η νέα διαφήμιση από την εταιρεία που έχει έδρα στο Κολοράντο στην Αμερική δείχνει μια ολόκληρη οικογένεια κατά την ώρα του βραδινού. Όλα τα μέλη της οικογένειας είναι βαθιά στον κόσμο τους και σε απευθείας σύνδεση. Αυτό σημαίνει ότι παίζουν ένα παιχνίδι, ή βλέπουν κάποια επίδειξη, ή σερφάρουν στο Internet ή έχουν πρόσβαση στα social media.
Το κλιπ επικεντρώνεται στη γελοιότητα του κόσμου που ζούμε, όπου ο καθένας πρέπει να είναι σε απευθείας σύνδεση ανά πάσα στιγμή. Ο προστιθέμενος παράγοντας των μηχανημάτων στο κεφάλι των ηθοποιών κάνει τα πράγματα ακόμη πιο ανόητα από τα μέλη της οικογένειας, τα οποία είναι επικεντρωμένα σε ό, τι βλέπουν στις μικρές οθόνες των συσκευών τους.
Το νεαρό αγόρι πυροβολεί ότι τέρατα βλέπει, του αδελφή δείχνει απογοητευμένη με το εργαλείο που δεν στέλνει μία εικόνα από το δείπνο της και ο πατέρας τους προσπαθεί να σερφάρει σε ιστοσελίδες και μισεί τις ενοχλητικές pop-up διαφημίσεις. Η μητέρα, από την άλλη πλευρά, είναι συνεχώς σε όλη την τρέλα καθώς παρακολουθεί κάτι στη συσκευή βάζοντας τα μπιζέλια στα πιάτα του καθενός και ρίχνοντας σάλτσα ως επί το πλείστον πάνω στο τραπέζι. Αυτά και πολλά άλλα στο χιουμοριστικό αλλά τόσο ρεαλιστικό βίντεο.
Δείτε τη διαφήμιση
http://www.youtube.com/watch?v=FV8WAMCoPdI