Η κυκλοφορία (web traffic) στον ιστότοπο Bing της Microsoft αυξήθηκε μετά από την κυκλοφορία του chatbot.
Οι χρήστες του Διαδικτύου φαίνεται να χρησιμοποιούν περισσότερο το Bing της Microsoft από τότε που η εταιρεία κυκλοφόρησε το νέο chatbot με το GPT-4, αυξάνοντας τις επισκέψεις στην ιστοσελίδας κατά 15,8%.
Η Microsoft διέθεσε το Bing σε άτομα που εγγράφηκαν σε μια λίστα αναμονής στις 7 Φεβρουαρίου και από τότε έχει αποκτήσει εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες. Εν τω μεταξύ, η Google έμεινε πίσω και κυκλοφόρησε το Bard την προηγούμενη Τρίτη.
Η πρωτιά έδωσε στη Microsoft μια ώθηση στην επισκεψιμότητα στον ιστό και τώρα η πρόκληση της εταιρείας είναι να διατηρήσει την ανάπτυξη και να κερδίσει τους χρήστες της Google.
Ο Gil Luria, αναλυτής στην D.A. Davidson & Co, μια επενδυτική εταιρεία, δήλωσε στο Reuters ότι
“Η Bing έχει λιγότερο από το ένα δέκατο του μεριδίου αγοράς της Google, επομένως ακόμα κι αν μετατρέψει ένα [τοις εκατό] ή το δύο [τοις εκατό] των χρηστών, θα είναι ουσιαστικά επωφελές για την Bing και Microsoft”.
Οι αυξημένες προβολές σελίδων θα βελτιώσουν την επιχείρηση της διαδικτυακής αναζήτησης και διαφήμισης της Microsoft, σε μια περιοχή που κυριαρχείται από την Google.
Η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Similarweb διαπίστωσε ότι από τις 7 Φεβρουαρίου έως τις 20 Μαρτίου, οι επισκέψεις σελίδων στην Google μειώθηκαν κατά ένα τοις εκατό. Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε αν αυτή η μικρή πτώση έχει κάποια σχέση με το Bing και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν αυτό αλλάξει στο μέλλον τώρα που αρχίζει να κυκλοφορεί δειλά δειλά και ο Bard της Google.