Η Microsoft ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ένα νέο λογότυπο για τη μηχανή αναζήτησης Bing, προσπαθώντας να αποδείξει την προσήλωσή της στην υπηρεσία, ειδικά μετά την εντυπωσιακή αύξηση που έχει καταγραφεί τους τελευταίους 12 μήνες.
Το Βing έχει γίνει από μια απλή μηχανή αναζήτησης, μια αυτόνομη πλατφόρμα από μόνη της, και τροφοδοτεί τεχνολογίες όπως το Cortana και το Siri.
Την ίδια στιγμή, είναι η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης των Windows 10, και χρησιμεύει σαν υποκείμενη τεχνολογία για άλλες web-based υπηρεσίες, όπως η AOL.
Το νέο λογότυπο του Bing θα κυκλοφορήσει περίπου δυόμισι χρόνια μετά την κυκλοφορία του τελευταίου (το Σεπτέμβριο του 2013), όταν η Microsoft αναβάθμισε τη μηχανή αναζήτησης για να έρθει πιο κοντά στο look των άλλων ανανεωμένων προϊόντων της.
Η μηχανή αναζήτησης Bing το τελευταίο διάστημα (2015) έχει γίνει αρκετά κερδοφόρα επιχείρηση, αφού στατιστικά στοιχεία τρίτων δείχνουν ότι σήμερα τροφοδοτεί περισσότερο από το 20% των αναζητήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το τελευταίο τρίμηνο μάλιστα, η επιχείρηση αναζήτησης απέδωσε πάνω από 1 δις δολάρια έσοδα στη Microsoft.
Έτσι είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί η εταιρεία θέλει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της υπηρεσίας.