Οι προειδοποιήσεις όσων χρησιμοποιούν εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων στο YouTube βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, οδηγώντας σε ένα κύμα απεγκαταστάσεων των ad blockers.
Όπως αναφέρει το Wired, η πρακτική της Google οδήγησε σε “εκατοντάδες χιλιάδες” απεγκαταστάσεις, όχι του YouTube αλλά των ad blockers. Τα στοιχεία προέρχονται προφανώς από διάφορες εταιρείες αποκλεισμού διαφημίσεων, όπου ο Οκτώβριος σημείωσε “αριθμό ρεκόρ” των ατόμων που απεγκαταστούσαν τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων.
Εν τω μεταξύ, παρατηρήθηκε επίσης αριθμός ρεκόρ νέων εγκαταστάσεων, καθώς πολλοί χρήστες προσπάθησαν να αλλάξουν από το ένα πρόγραμμα αποκλεισμού στο άλλο σε μια προσπάθεια να συνεχίσουν να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις του YouTube.
Μια εταιρεία αποκλεισμού διαφημίσεων, η Ghostery, ανέφερε ότι το 90% των χρηστών που απάντησαν σε μια έρευνα κατά την απεγκατάσταση του προγράμματος αποκλεισμού διαφημίσεων ανέφεραν την συμπεριφορά του YouTube σαν κύρια αιτία.
Η AdGuard ανέφερε στο Wired ότι οι ημερήσιες απεγκαταστάσεις αυξήθηκαν ολόκληρο τον Οκτώβριο, φτάνοντας τις 52.000 σε μία μόνο ημέρα στις 18 Οκτωβρίου, καθώς οι ειδοποιήσεις του YouTube άρχισαν να κυκλοφορούν ευρύτερα.
Αναφέρεται επίσης ότι η χρήση του Ghostery blocker αυξήθηκε κατά 30% στον Microsoft Edge, καθώς ορισμένοι χρήστες παρατήρησαν ότι η αλλαγή του προγράμματος περιήγησης αίρει τουλάχιστον προσωρινά τον αποκλεισμό των ad blocker.
Φυσικά όπως αναφέραμε σε παλαιότερες δημοσιεύσεις, εκτός των ad blockers υπάρχουν και πολύ αξιόπιστες εναλλακτικές.
Διαβάστε περισσότερα:
- FadBlock: ο adblocker για το YouTube που δεν είναι adblocker
- YouTube χωρίς διαφημίσεις 3 διαφορετικές εναλλακτικές