H ευρηματικότητα των διαφημιστών συχνά ξεπερνά κάθε φαντασία προκειμένου να προωθήσουν προϊόντα και να πείσουν τους καταναλωτές για τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά τους.
Στην περίπτωση των αδιάβροχων Walkman της Sony, η διαφημιστική που ανέλαβε το marketing των προϊόντων για τη Νέα Ζηλανδία, είχε μία εξαιρετική ιδέα για να αναδείξει την ιδιαιτερότητά τους.
Πως πείθεις το κοινό πως ένα προϊόν είναι πραγματικά αδιάβροχο; Το πουλάς βάζοντάς το μέσα σε ένα μπουκάλι νερό!
Το εμφιαλωμένο σε μπουκάλι με νερό MP3 Player, όπως τα εμφιαλωμένα νερά γενικότερα διατίθεται από αυτόματους πωλητές σε διάφορους δημόσιους χώρους όπως και σε γυμναστήρια.
Πηγή: e-pcmag.gr