Το Brave απέκτησε την μηχανή αναζήτησης Tailcat

Η Brave Software απέκτησε τη μηχανή αναζήτησης Tailcat, για να εντείνει τον ανταγωνισμό της με την Αναζήτηση . Το Tailcat αναμένεται να ενσωματωθεί στο περιηγητή Brave, ως Brave Search.

Το Brave Search προορίζεται να είναι μια εναλλακτική λύση για την Αναζήτηση Google, ενώ θα αποτελεί μια υπηρεσία που εστιάζει στην προστασία της ιδιωτικής ζωής, δεν θα συλλέγει διευθύνσεις IP ή προσωπικές πληροφορίες και δεν θα παρακολουθεί τους χρήστες.

Ίσως ακούγεται παρόμοιο με το DuckDuckGo. Υπάρχουν όμως αρκετές διαφορές. Η εταιρεία Brave λέει ότι η Αναζήτηση της θα εξυπηρετήσει πρώτα τον χρήστη, με άλλα λόγια δεν θα στερείται διαφημίσεων. Όμως αντί να παρακολουθεί τους χρήστες με εξατομικευμένες διαφημίσεις, η Brave Search θα χρησιμοποιεί μη στοχευμένες διαφημίσεις.

Εάν είστε εξοικειωμένοι με το περιηγητή Brave, ίσως έχετε παρατηρήσει πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις χρηστών. Το εμφανίζει τυχαίες διαφημιζόμενες διαφημίσεις (μη εξατομικευμένες, διαφημιστικές καμπάνιες) οι οποίες, όταν προβάλλονται, σας αποφέρουν κάποια BATs (Basic Attention Tokens, το κρυπτονόμισμα του Brave). Η Brave λέει ότι θα λειτουργεί σε ιδιωτικές διαφημίσεις που θα προβάλλονται μέσω αναζήτησης. Υπάρχουν σχέδια για προσφορά Brave Rewards με Αναζήτηση, έτσι θα μπορούσε να είναι ένας άλλος τρόπος για να κερδίσετε περισσότερα BAT.

Θα υπάρχουν δύο επίπεδα στο Brave Search. Μια αναζήτηση premium χωρίς διαφημίσεις, ενώ η άλλη θα είναι μια αναζήτηση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις όπως περιγράφεται παραπάνω. Η Brave ισχυρίζεται ότι θα παρέχει αμερόληπτα αποτελέσματα αναζήτησης χωρίς αναγκαστική λογοκρισία ή μεροληπτικούς αλγόριθμους, σε αντίθεση με άλλες που έχουν επικριθεί και έχουν συχνά δεχθεί αγωγές, για την προώθηση συγκεκριμένων αποτελεσμάτων.

Το Tailcat είναι μια μηχανή αναζήτησης που αναπτύχθηκε από τον Cliqz. Μπορεί να έχετε ακούσει για το πρόγραμμα περιήγησης Cliqz, ήταν κάποτε ένα παρακλάδι του Mozilla Firefox και επικεντρώθηκε στο απόρρητο και περιλάμβανε μια προσαρμοσμένη μηχανή αναζήτησης. Η Mozilla επένδυσε στο Cliqz το 2016, αλλά ένα χρόνο αργότερα η Cliqz (η εταιρεία πίσω από αυτόν) απέκτησε τη δημοφιλή Ghostery, η οποία εστιάζει στην προστασία της ιδιωτικής ζωής. Τέσσερα χρόνια αργότερα, το 2020, ο Cliqz έκλεισε. Η ενσωματωμένη μηχανή αναζήτησης του προγράμματος περιήγησης ήταν η πρώτη που εμφάνιζε προτάσεις αναζήτησης και κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης, καθώς το ερώτημα αναζήτησης πληκτρολογόταν στη γραμμή διευθύνσεων. Το σημαντικό μέρος εδώ είναι ότι η μηχανή αναζήτησης έδινε αποτελέσματα, προστατεύοντας παράλληλα το απόρρητο του χρήστη.

Μπορεί να γνωρίζετε ήδη, αλλά οι αυτόματες προτάσεις αναζήτησης του DuckDuckGo τροφοδοτούνται από το Bing της Microsoft, Yahoo, κλπ. Στην πραγματικότητα, έχει εκατοντάδες πηγές. Το Tailcat από την άλλη πλευρά είναι μια ανεξάρτητη μηχανή αναζήτησης, δηλαδή, δεν βασίζεται σε Bing, Google, κλπ, έχει το δικό του ευρετήριο.

Το Brave Search δεν είναι ακόμη διαθέσιμο για τους χρήστες, μπορείτε να εγγραφείτε στη λίστα αναμονής μεταβαίνοντας στη διεύθυνση https://brave.com/search/.

Θα έχετε τη δυνατότητα στο Brave Browser να επιλέξετε τη μηχανή αναζήτησης της επιλογής σας, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς οι αντιμονοπωλιακοί νόμοι εγγυώνται πρακτικά ότι οι χρήστες έχουν πολλές επιλογές. Αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι η αναφορά ότι το Brave Search θα είναι διαθέσιμο και σε άλλα προγράμματα περιήγησης. Έτσι, θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε σε Firefox, Vivaldi, Chrome, Edge κ.λπ.

Η Brave λέει ότι έχει πάνω από 25 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες το 2021 και παρομοίασε την ανάπτυξή της με την πρόσφατη μετακίνηση από το στο Signal, αφού η υπηρεσία που ανήκει στο Facebook πυροβόλησε τα πόδια της, κάνοντας αμφισβητήσιμες αλλαγές στην πολιτική απορρήτου της.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).