Η British Airways επιβεβαίωσε παραβιάσεις ασφαλείας και συχνή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε χιλιάδες λογαριασμούς τακτικών επιβατών, αλλά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, η εταιρεία παραδέχθηκε ότι αρκετοί λογαριασμοί τακτικών επιβατών έχουν παραβιαστεί, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή οι λογαριασμοί να έχουν απενεργοποιηθεί μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στη The Guardian ότι δεν πιστεύεται ότι έχουν κλαπεί προσωπικές πληροφορίες όπως ονόματα, διευθύνσεις, στοιχεία πιστωτικών καρτών, ταξιδιωτικό ιστορικό ή άλλες προσωπικές πληροφορίες ταυτοποίησης. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε:
“Η British Airways έχει λάβει γνώση κάποιας μη εξουσιοδοτημένης δραστηριότητας σε ένα μικρό αριθμό τακτικών επιβατών του Executive Club. Φαίνεται να ήταν αποτέλεσμα χρήσης πληροφοριών που έχουν ληφθεί από κάπου αλλού στο διαδίκτυο, μέσω μιας αυτοματοποιημένης διαδικασίας, και δοκιμάσαν να αποκτήσουν πρόσβαση σε ορισμένους λογαριασμούς. ”
Είναι επί του παρόντος δεν είναι γνωστό ποιος ή ποιοι είναι πίσω από τις εισβολές στα συστήματα της εταιρείας.
Το Executive Club της British Airways προσελκύει χιλιάδες μέλη, αλλά το hack, μάλλον επηρρεάζει ένα μικρό κλάσμα των χρηστών της εταιρείας. Ωστόσο, στο Twitter, υπάρχουν αρκετοί που εκφράζουν τις ανησυχίες τους. Κάποιος παραπονέθηκε ότι τα Avios του – είναι οι πόντοι των τακτικών επιβατών που μπορούν να δαπανηθούν για αναβαθμίσεις και επιπλέον υπηρεσίες σε μια πτήση – είχαν κλαπεί. Σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις του forum της εταιρείας, υπάρχουν πολλοί λογαριασμοί που έχουν μηδενιστεί ή έχουν κλειδωθεί εντελώς.
Σε ένα email που προωθήθηκε από την εταιρεία προς ορισμένους λογαριασμούς που μάλλον έχουν επηρεαστεί από το hack, η British Airways αναφέρει ότι οι λογαριασμοί απ ενεργοποιήθηκαν για την προστασία τους, και ότι οι κωδικοί πρόσβασης έχουν αλλάξει και απαιτούν επαναφορά. Επίσης η εταιρεία αναφέρει ότι τα bonus points Avios έχουν ανασταλεί προσωρινά.
“Λυπούμαστε για την ανησυχία και την αναστάτωση που έχει προκαλέσει το θέμα και θα ήθελα να καθησυχάσουμε τους πελάτες ότι παίρνουμε πολύ σοβαρά αυτό το περιστατικό.”
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα θέματα ασφαλείας είναι πιθανό να επιλυθούν στις επόμενες ημέρες.