Car Hacking: Ο απόλυτος οδηγός! – Part I

Η ασφάλεια των αυτοκινήτων είναι πραγματικά συναρπαστική και αποτελεί ενδιαφέρον θέμα μελέτης για πολλούς ερευνητές ασφάλειας. Με την άφιξη αυτοκινήτων Self Driving όπως της εταιρείας Tesla, η ασφάλεια των αυτοκινήτων θα γίνει μόνο πιο σημαντική. Όταν οδηγείτε αυτοκίνητο σήμερα, οδηγείτε έναν εξαιρετικά ισχυρό υπολογιστή που τυχαίνει να έχει τροχούς και τιμόνι.

carhacks.710x400 updated

Και στον πυρήνα όλων αυτών βρίσκεται το Controller Area Network ή απλά CAN (αναφέρεται και σαν CAN Bus), ένα κεντρικό νευρικό σύστημα ενός αυτοκινήτου υπεύθυνο για την  επικοινωνία. Το  σημερινό άρθρο αφορά το hacking του αυτοκινήτου με πακέτα CAN reverse engineering.

Για την πρακτική αξιοποίηση του CAN-Bus θα  χρησιμοποιηθεί το πακέτο ICSim από τον Craig Smith. Το ICSim περιλαμβάνει ένα ταμπλό με ταχύμετρο, δείκτες κλειδώματος πόρτας, δείκτες φλας και πίνακα ελέγχου. Ο πίνακας ελέγχου επιτρέπει στον χρήστη να αλληλοεπιδρά με το προσομοιωμένο δίκτυο αυτοκινήτων, εφαρμόζοντας επιτάχυνση, φρένα, ελέγχοντας τις κλειδαριές της πόρτας και τα φλας.

Μέρος 1: Ρύθμιση του εικονικού αυτοκινήτου

Ο πρωταρχικός στόχος αυτού του οδηγού είναι να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε να καταλαβαίνετε  την ασφάλεια αυτοκινήτου. Η δυσκολία στο Car Hacking είναι πολύ υψηλότερη σε σύγκριση με άλλα πεδία ασφαλείας.

Ενώ το Car Hacking and Automotive Security είναι ένας πολύ ευρύτερος τομέας, αυτός ο οδηγός εστιάζει μόνο στο Controller Area Network (CAN) και περιορίζεται στο Sniffing CAN traffic, αναλύοντάς το, κάνοντας reverse engineering και εκτελώντας replay attacks σε αυτοκίνητα.

Η ασφάλεια των αυτοκινήτων είναι πραγματικά συναρπαστική και αποτελεί ενδιαφέρον θέμα μελέτης για πολλούς ερευνητές ασφάλειας. Με την άφιξη αυτοκινήτων Self Driving όπως της Tesla, η ασφάλεια των αυτοκινήτων θα γίνει πιο σημαντική.

Όταν οδηγείτε αυτοκίνητο σήμερα, οδηγείτε έναν εξαιρετικά ισχυρό υπολογιστή που τυχαίνει να έχει τροχούς και τιμόνι.

Ενώ είναι αλήθεια ότι θα εκτελέσουμε αυτήν την επίθεση/σεμινάριο σε έναν προσομοιωτή συμπλέγματος οργάνων, αυτό μπορεί κάλλιστα να γίνει και σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο με επιπλέον υλικό. Θα μιλήσω για το επιπλέον υλικό που απαιτείται στο τέλος αυτού του άρθρου.

Ο στόχος αυτού του άρθρου είναι να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε να μαθαίνετε την ασφάλεια του αυτοκινήτου ή και την παραβίαση του αυτοκινήτου, εύκολα,  χωρίς να ξοδέψετε πολλά χρήματα σε υλικό. Το άρθρο στοχεύει απλώς να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε με το hacking ενός αυτοκινήτου σε έναν προσομοιωτή.

Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε

  • Λειτουργία του CAN
  • Απόκτηση πρόσβασης στο CAN μέσω του OBD-II
  • Sniffing το CAN Traffic
  • Αναλύοντας και κάνοντας reverse-engineering το CAN Traffic
  • Replay Attack
  • Denial of Service στο δίκτυο CAN [Μέρος 3 TODO]
  • Παίζοντας με τα πακέτα CAN χρησιμοποιώντας Python

Προαπαιτούμενα

Σε αυτό το σεμινάριο, θα χρειαστείτε:

  • Οποιεσδήποτε διανομές Linux (θα χρησιμοποιήσω το Ubuntu)
  • Can-utils
  • ICSim (Το ICSim είναι προσομοιωτής οργάνων αυτοκινήτου, ανοιχτού κώδικα)
    και μπορείτε να το κατεβάσετε από την διεύθυνση https://github.com/zombieCraig/ICSim
1 vz2kr mq4 1eat32pxo da

Εισαγωγή στο CAN

Το Controller Area Network aka CAN είναι το κεντρικό νευρικό σύστημα που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ όλων/ορισμένων τμημάτων του αυτοκινήτου.

Πριν αναπτυχθεί αρχικά το CAN από την BOSCH το 1985, ως σύστημα επικοινωνίας εντός των οχημάτων, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούσαν συστήματα καλωδίωσης από σημείο σε σημείο. Καθώς αρχίσαμε να έχουμε όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά εξαρτήματα στα αυτοκίνητα, αυτό έγινε ογκώδες και πολύ ακριβό για συντήρηση. Αυτό το πρόβλημα διορθώθηκε στη συνέχεια αντικαθιστώντας το με το CAN.

Με απλά λόγια, το CAN επιτρέπει σε διάφορες ηλεκτρονικές μονάδες στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν και να μοιράζονται δεδομένα μεταξύ τους. Το κύριο κίνητρο της πρότασης CAN ήταν ότι επέτρεπε την επικοινωνία πολλαπλών ECU (ECU = Engine Control Unit = Εγκέφαλος αυτοκινήτου) μόνο με ένα καλώδιο. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μπορεί να έχει έως και 70 ECU.

Σε ένα αυτοκίνητο, μπορείτε να έχετε εξαρτήματα όπως μονάδα ελέγχου κινητήρα, αερόσακους, κιβώτιο ταχυτήτων, μονάδα ταχυτήτων, σύστημα πέδησης κατά του μπλοκαρίσματος ή απλώς ABS, συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, κλιματισμό, παράθυρα, πόρτες κλπ. Για να επικοινωνούν όλες αυτές οι μονάδες μεταξύ τους, η καλωδίωση από σημείο σε σημείο θα ήταν αρκετά ογκώδης. Φανταστείτε, κάθε στοιχείο που συνδέεται με κάθε άλλο στοιχείο, αυτό θα ήταν ένα πραγματικό χάος για διάγνωση και τυχόν αντιμετώπιση προβλημάτων. Αλλά με το CAN, αυτό μπορεί να αντικατασταθεί με ένα μόνο καλώδιο και η επικοινωνία μεταξύ κάθε μονάδας είναι πολύ απλούστερη.

0 zd32cddxszlefsk

Το CAN-Bus θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια πιο αργή έκδοση Ethernet LAN εκτός από το ότι η κίνηση είναι UDP και όχι TCP.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν χρησιμοποιούν όλα τα συστήματα ελέγχου αυτοκινήτων CAN και επίσης το CAN δεν είναι μόνο το πρωτόκολλο επικοινωνίας που χρησιμοποιείται σε ένα σύστημα αυτοκινήτου.

Θα μπορούσαν να υπάρχουν και άλλα πρωτόκολλα όπως Bluetooth, δίκτυα GSM/LTE, δορυφορικά ραδιόφωνα, LIN κ.λ.π. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το CAN δεν είναι το μόνο πρόγραμμα που μπορεί να δεχτεί επίθεση. Υπάρχουν και άλλα πολλά.

Λειτουργία του CAN

Ένα αυτοκίνητο μπορεί να έχει πολλαπλούς κόμβους που είναι σε θέση να στέλνουν ή/και να λαμβάνουν μηνύματα. Το κάθε μήνυμα αποτελείται ουσιαστικά από ένα ID (αναγνωριστικό), το οποίο αποτελεί προτεραιότητα του μηνύματος και επίσης μπορεί να περιέχει CAN μήνυμα που μπορεί να είναι των οκτώ byte ή λιγότερο.

Εάν δύο ή περισσότεροι κόμβοι αρχίσουν να στέλνουν μηνύματα ταυτόχρονα, τα μηνύματα που αποστέλλονται με το χαμηλότερο ID θα αντικαθιστούν εκείνο του υψηλότερου ID. Αυτό ονομάζεται priority-based bus arbitration. Τα μηνύματα με αριθμητικά μικρότερες αναγνωριστικές τιμές (ID) αποτελούν υψηλότερη προτεραιότητα και διαβιβάζονται πάντα πρώτα. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας κόμβος εντοπίζει και τοποθετεί στα ένα δίαυλο τα μηνύματα υψηλότερης προτεραιότητας.

Το μήνυμα από τα φρένα έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα από ένα μήνυμα από τη συσκευή αναπαραγωγής ήχου.

Σημειώστε ότι, Χαμηλότερο ID = Υψηλότερη προτεραιότητα.

Εάν δύο ή περισσότεροι κόμβοι αρχίσουν να στέλνουν μηνύματα ταυτόχρονα, τα μηνύματα που αποστέλλονται με το επικρατέστερο αναγνωριστικό θα αντικαθιστούν εκείνα του λιγότερο επικρατέστερου.

Το CAN bus αποτελείται από δύο διαφορετικά καλώδια. Καθώς είναι ένας δίαυλος, πολλές συσκευές μπορούν να συνδεθούν σε αυτά τα καλώδια. Ένα CAN framework έχει 3 κύρια μέρη:

  • Arbitration Identifier
  • Data Length Code
  • Data field
0 7ub8fowxpw6xwywu

Ας ρίξουμε μια ματιά στο framework  δεδομένων του CAN:

0 ecohbjr7wd9nlpqp

Τι κι αν το CAN δεν εφευρέθηκε ποτέ;

0 n prxzewlpddztiz

Μία λογική ερώτηση που μπορεί να περάσει από το μυαλό σας είναι γιατί το σύστημα CAN, ενώ υπάρχουν πολλά άλλοι τρόποι που μπορούν εύκολα να εφαρμοστούν; Πριν εφευρεθεί το Can-bus, οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούσαν συστήματα καλωδίωσης από σημείο σε σημείο. Έτσι αν έχετε τρία εξαρτήματα στο αυτοκίνητο, και τα τρία εξαρτήματα συνδέονταν μεταξύ τους με τριγωνικό σύστημα καλωδίωσης από σημείο σε σημείο.

Σκεφτείτε αυτά τα τρία στοιχεία είναι το σύστημα διεύθυνσης, το κιβώτιο ταχυτήτων και το ABS. Τώρα σε ένα τυπικό σύστημα καλωδίωσης από σημείο σε σημείο, χρειάζεστε το σύστημα διεύθυνσης να καλωδιωθεί με το κιβώτιο και το ABS, ώστε να συνδεθούν όλα μεταξύ τους. Επίσης, και το κιβώτιο θα πρέπει να συνδεθεί με το ABS και το σύστημα διεύθυνσης, με ένα σωρό καλώδια.

Αυτό είναι τέλειο για αυτοκίνητα με λιγότερα εξαρτήματα. Μπορείτε να το φανταστείτε σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει έως και 100 διαφορετικά ECU και άλλα εξαρτήματα; Εκτός τού ότι θα ήταν ογκώδης εργασία, θα ήταν επίσης αδύνατο να εντοπιστούν βλάβες στο σύστημα καλωδίωσης, (εάν υπάρξουν), η διάγνωση θα ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης και πολύ δαπανηρή.

Τότε ήταν που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ήρθαν με την ιδέα του CAN.
Το πρόβλημα καλωδίωσης από σημείο σε σημείο μπορεί να αντικατασταθεί με δύο καλώδια, δηλαδή, CANH και CANL, CAN HIGH και CAN LOW αντίστοιχα. Τώρα, με αυτόν τον τρόπο η επικοινωνία είναι πολύ πιο γρήγορη, απλούστερη και πολύ εύκολη στη διάγνωση.

Γιατί πρέπει να νοιάζεστε για το CAN;

Είναι επειδή το CAN χρησιμοποιείται σχεδόν σε κάθε αυτοκίνητο, αυτό επιβάλλεται από το νόμο, οπότε το CAN δεν θα σταματήσει να χρησιμοποιείται σύντομα. Επίσης, το CAN bus δεν αναπτύχθηκε έχοντας κατά νου τη σύγχρονη ασφάλεια.

Για να έχετε πρόσβαση στο CAN bus του αυτοκινήτου σας, πρέπει να έχετε πρόσβαση στη διαγνωστική θύρα της καμπίνας, γνωστή και ως OBD. Ενώ μπορεί να υπάρχουν εκατοντάδες άλλα διαγνωστικά πρότυπα και θύρες, βασικά όλα τα αυτοκίνητα αυτές τις μέρες χρησιμοποιούν την OBD-II. Αυτό ακριβώς χρησιμοποιούν οι μηχανικοί του αυτοκινήτου σας για να εντοπίσουν τις βλάβες στο αυτοκίνητό σας.

Το OBD είναι η πιο άμεση πρόσβαση στο CAN. Ο εντοπισμός του OBD-II είναι αρκετά εύκολος. Αυτό βρίσκεται κάπου κοντά στο κάθισμα του συνοδηγού ή του οδηγού. Και θα πρέπει να είναι προσβάσιμο χωρίς την ανάγκη κατσαβιδιού.

Έτσι ακριβώς φαίνεται ένα OBD.

0 gtxx8ixxrd9ck8yw

Αν αναρωτιέστε για τα pinouts του OBD, δείτε στην παρακάτω φωτογραφία τι είναι όλα αυτά τα  pinout της θύρας OBD.

0 dbf9ajpcxybydq7h

Αν κοιτάξετε προσεκτικά, η επαφή pin 6 και η επαφή 14 είναι τα ίδια CANH και CANL που είχα αναφέρει νωρίτερα.

Υλικό και λογισμικό που απαιτούνται για πρόσβαση του CAN μέσω OBD

Για να αλληλεπιδράσετε με το δίαυλο CAN, αφού τώρα γνωρίζετε ήδη ότι χρειάζεστε μια θύρα OBD, χρειάζεστε κάτι σαν  αντάπτορα “USB to CAN”,  επειδή ο υπολογιστής σας δεν μπορεί να “μιλήσει” απευθείας με το CAN.

Χρειάζεστε κάτι, δηλαδή, που να συνδέεται στη θύρα OBD-II και από την άλλη μεριά σε θύρα USB, ώστε να μπορείτε να στείλετε/λάβετε τα πακέτα CAN. Επίσης σαν λογισμικό, χρειάζεστε κάτι που μπορεί να διαβάσει ή/και να γράψει πακέτα CAN καθώς και να κωδικοποιήσει ή/και να αποκωδικοποιήσει τα πακέτα CAN. Με λίγο υλικό και λογισμικό, σίγουρα μπορείτε να μπείτε στο CAN.

Σκεύη, εξαρτήματα

Το υλικό που απαιτείται για να συνδεθείτε στο OBD-II μπορείτε εύκολα να το βρείτε στην αγορά. Υπάρχουν ακριβές καθώς και φθηνές συσκευές. Οι συσκευές υψηλών προδιαγραφών περιλαμβάνουν το Kvaser και το EMS, τα οποία είναι ακριβά και υπερβολικά.

Μπορείτε να πάρετε ένα USB2CAN, που είναι μια διεπαφή για Linux που προσφέρει μεγάλη σχέση ποιότητας / τιμής. Αξία 60 ευρώ.

0 vhb3lsuzuyttfyqo

Επίσης, πολλές φορές θα συναντήσετε αυτές τις συσκευές που βασίζονται σε ELM327 και Bluetooth. Είναι πολύ κακές για hacking για τον λόγο ότι έχουν πιο αργούς ρυθμούς δεδομένων και θα καταλήξετε να χάσετε πάρα πολλά πακέτα. Η αξία τους όμως είναι περίπου 10 ευρώ.

0 x2zc1ktnrgmgqgne

Macchina M2

Το Macchina M2 είναι προσωπικά το αγαπημένο μου (αξία 85 ευρώ). Το Macchina M2 είναι μια διεπαφή αυτοκινήτου ανοιχτού κώδικα που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με το δίαυλο CAN μέσω του OBD-II. Το καλύτερο μέρος για το Macchina M2 είναι ότι είναι αρθρωτό, που σημαίνει ότι μπορείτε να προσθέσετε μονάδες WiFi, GSM, LTE, BLE πάνω από το M2. Το M2 διαθέτει 2 κανάλια CAN. Το M2 διαθέτει επίσης LIN ? Μπορείτε να βρείτε περισσότερα για το Macchina M2 εδώ.

1 svatdl8txyo0zid2sgb6xg

Έχω χρησιμοποιήσει τα USB2CAN και Macchina M2, όπου παρέχουν μεγάλη ποιότητα και κάνουν τη δουλειά τους.

CLX000

Μια άλλη επιλογή χαμηλού κόστους είναι η CLX000 από την CSS Electronics, η οποία σας επιτρέπει να καταγράφετε και να μεταδίδετε δεδομένα CAN για π.χ. σκοπούς παραβίασης αυτοκινήτου. Τα δεδομένα μπορούν να απεικονιστούν στο δωρεάν λογισμικό ανοιχτού κώδικα Wireshark και ένα πρόσθετο επιτρέπει χρήσιμες λειτουργίες reverse engineering.

Το CLX000 είναι ιδανικό για οπτικοποίηση και τηλεματική.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το CLX000 εδώ, έχουν μερικά υπέροχα άρθρα και για το CAN. Θα συνιστούσα να επισκεφθείτε τα ιστολόγιά τους: https://www.csselectronics.com/screen/page/reverse-engineering-can-bus-messages-with-wireshark/language/en

Λογισμικό

Από την πλευρά του λογισμικού, έχετε το SocketCAN, το can-utils, το vcan ενσωματωμένα στον πυρήνα του Linux. Εξυπηρετούν τον σκοπό της αποστολής και λήψης των πακέτων CAN, την κωδικοποίηση ή/και την αποκωδικοποίησή τους.

Έχετε επίσης to Wireshark που μπορεί να αναλύσει πακέτα CAN.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εκμετάλλευση CAN χωρίς να ανησυχείτε ότι θα βλάψετε το αυτοκίνητό σας, το ICSim είναι το εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιήσετε!

Ρύθμιση του εικονικού περιβάλλοντος

Ο καλύτερος και φθηνότερος τρόπος για να εξασκηθείτε στο hacking του αυτοκινήτου είναι να τρέξετε έναν προσομοιωτή  οργάνων. Χάρη στον Craig Smith και το repo ανοιχτού κώδικα που ονομάζεται ICSim. Χρησιμοποιώντας το ICSim, είναι αρκετά εύκολο να ρυθμίσετε και να μάθετε την εκμετάλλευση του CAN-Bus.

Ας κάνουμε τη ρύθμιση.

Ο προσομοιωτής οργάνων απαιτεί βιβλιοθήκες SDL

Το SDL είναι μια βιβλιοθήκη ανάπτυξης πολλαπλών πλατφορμών για γραφικά και ήχο υπολογιστών. Δεδομένου ότι το ISCim σχεδιάζει και ζωντανεύει έναν εικονικό πίνακα ελέγχου, απαιτείται το SDL. Μπορεί να εγκατασταθεί μέσω του apt-get.

sudo apt-get install libsdl2-dev libsdl2-image-dev -y
1 op3urydyo1q3zoqy8l9lsa

Εγκατάσταση CAN Utils

Για να στείλουμε, λάβουμε και αναλύσουμε πακέτα CAN, χρειαζόμαστε εργαλεία CAN. Το can-utils είναι ένα σύνολο βοηθητικών προγραμμάτων για το Linux που επιτρέπει στο Linux να επικοινωνεί με το δίκτυο CAN στο όχημα. Το can-utils αποτελούνται από 5 κύρια εργαλεία που χρησιμοποιούμε πολύ συχνά:

  • cansniffer για τη sniff των πακέτων
  • cansend για τη σύνταξη ενός πακέτου
  • candump κάνει dump όλα τα ληφθέντα πακέτα
  • canplayer για επανάληψη πακέτων CAN
  • cangen για τη δημιουργία τυχαίων πακέτων CAN

Το can-utils μπορεί να εγκατασταθεί μέσω apt-get

sudo apt-get install can-utils -y

Κατεβάστε τον προσομοιωτή οργάνων

Ο προσομοιωτής συμπλέγματος οργάνων χρησιμοποιείται για τη δημιουργία της προσομοιωμένης κίνησης του CAN.

Μπορείτε να το κατεβάσετε μέσω του αποθετηρίου git : https://github.com/zombieCraig/ICSim

Αν όλα πάνε καλά, πρέπει να το δείτε

1 op3urydyo1q3zoqy8l9lsa

Προετοιμασία του εικονικού δικτύου CAN

Μόλις περιηγηθείτε μέσα στον κατάλογο ICSim, υπάρχει ένα σενάριο κελύφους που ονομάζεται setup_vcan.sh

1 cleucmnxbolhagqclqwfia

Η εντολή modprobe εδώ χρησιμοποιείται για τη φόρτωση μονάδων του πυρήνα, όπως οι μονάδες can και vcan. Οι δύο τελευταίες γραμμές θα δημιουργήσουν μια διεπαφή vcan0 προκειμένου να προσομοιώσουν το δίκτυο των αυτοκινήτων.

Μπορείτε να εκτελέσετε τις ακόλουθες εντολές για να ρυθμίσετε μια εικονική διεπαφή

./setup_vcan.sh

Για επαλήθευση της διασύνδεσης vcan0, θα εμφανιστεί το ifconfig vcan0

1 mrvhbcewzeczjgv8jioonw

Εκτέλεση του Προσομοιωτή

Τώρα ήρθε η ώρα να τρέξουμε τον προσομοιωτή. Η εκτέλεση του προσομοιωτή ICSim απαιτεί τουλάχιστον δύο στοιχεία. Ένα ταμπλό και ένα χειριστήριο για την προσομοίωση της επιτάχυνσης, των φρένων, του ελέγχου των θυρών, των φώτων στροφής κλπ. Θα χρειαστούν τουλάχιστον 3 τερματικά παράθυρα για να λειτουργήσει. Βάλτε σε αυτούς τους τερματικούς σταθμούς να έχουν ταμπλό, χειριστήριο και ένα άλλο για εκτέλεση λοιπών εντολών.

Εκτέλεση του πίνακα ελέγχου

Για να εκτελέσετε τον πίνακα ελέγχου, πρέπει να εκτελέσετε ένα αρχείο που ονομάζεται icsim με ένα όρισμα vcan0, (τη διεπαφή που δημιουργήσαμε νωρίτερα).

./icsim vcan0
1 mvywac1fqbn7qkuacnhalg

Σε αυτό το σημείο, το ταμπλό δεν θα λειτουργεί, συμπεριλαμβανομένου του ταχύμετρου, των φώτων, των φρένων ή των θυρών. Είναι επειδή δεν υπάρχει κίνηση στη διεπαφή vcan0, για να την προσομοιώσουμε πρέπει να ξεκινήσουμε τον ελεγκτή.

Ο Πίνακας Ελέγχου μπορεί να ξεκινήσει με την παρακάτω εντολή

./controls vcan0
1 eqr hy7sdqqh96ldlqk2g

Το vcan0 είναι η εικονική διασύνδεση CAN μέσω της οποίας το ICSim θα στέλνει και θα λαμβάνει CAN καρέ. Μόλις ξεκινήσετε τον πίνακα ελέγχου, μπορείτε να παρατηρήσετε ότι το ταχύμετρο κάνει κάποιες διακυμάνσεις. Αυτό οφείλεται στον θόρυβο που προσομοιώνεται από τον πίνακα ελέγχου.
Μόλις ξεκινήσει ο πίνακας ελέγχου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πλήκτρα του πληκτρολογίου για να προσομοιώσετε την κίνηση.

Χρησιμοποιώντας τους παρακάτω συνδυασμούς πλήκτρων, μπορείτε να κάνετε αλλαγές στον Πίνακα ελέγχου ICSim.

1 rjjo9gwpdw44a4sntvox1a

Μόλις πατήσω το επάνω βέλος και το αριστερό πλήκτρο βέλους, θα δείτε παρακάτω τι θα συμβεί

1 kmetox61bakj2vxrvvih7w

Αυτό είναι όλο για τη ρύθμιση του προγράμματος. Αν έχετε ακολουθήσει τα πάντα όπως σας τα περιέγραψα, πρέπει να έχετε αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου. Στο Μέρος 2, θα μιλήσω για τρόπους εκμετάλλευσης της κίνησης ή αλλιώς το exploitation.των αυτοκινήτων

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Anastasis Vasileiadis

Οι μεταφράσεις είναι σαν τις γυναίκες. Όταν είναι ωραίες δεν είναι πιστές και όταν είναι πιστές δεν είναι ωραίες.

One Comment

Leave a Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).