CEO της Google: τα σφάλματα του Gemini είναι απαράδεκτα

Οι ιστορικά ανακριβείς εικόνες και το κείμενο που δημιουργούνται από το Gemini AI της Google “προσέβαλαν τους χρήστες μας και έχουν δείξει μεροληψία”, ανέφερε ο CEO Sundar Pichai στους υπαλλήλους της εταιρείας σε εσωτερικό σημείωμα που έλαβε το The Verge.

gemini s

Την περασμένη εβδομάδα, η Google σταμάτησε το Gemini από το να δημιουργεί εικόνες αφού ανακαλύφθηκε ότι το μοντέλο παρήγαγε προσβλητικές ή ανακριβείς εικόνες. Η Google ζήτησε συγγνώμη και δήλωσε ότι θα ενεργοποιήσει εκ νέου τη δημιουργία εικόνων τις επόμενες εβδομάδες. Tο εσωτερικό σημείωμα που κυκλοφόρησε την Τρίτη δείχνει το πόσο σημαντικό ήταν το σφάλμα, σε ένα προϊόν που κυκλοφορεί ήδη εμπορικά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος προσπάθησε να τονίσει στους υπαλλήλους της εταιρείας ότι “ο πήχης είναι ψηλά” εννοώντας φυσικά τον ανταγωνισμό.

Στο σημείωμα ο Pichai αναφέρει ότι η εταιρεία “εργάζεται όλο το εικοσιτετράωρο” για να αντιμετωπίσει “προβληματικές απαντήσεις κειμένου και εικόνας στην εφαρμογή Gemini”. Δεν λέει ότι η Google έχει λύσει το πρόβλημα. “Κανένα Al δεν είναι τέλειο, ειδικά σε αυτό το αναδυόμενο στάδιο ανάπτυξης της βιομηχανίας, αλλά γνωρίζουμε ότι ο πήχης είναι ψηλά για εμάς”.

Το σημείωμα του Sundar Pichai προς τους υπαλλήλους της Google αναφέρει:

Γεια σε όλους

Θέλω να αναφέρω τα πρόσφατα ζητήματα με τις προβληματικές απαντήσεις κειμένου και εικόνας στην εφαρμογή Gemini (πρώην Bard). Γνωρίζω ότι ορισμένες από τις απαντήσεις του έχουν προσβάλει τους χρήστες μας και έχουν δείξει μεροληψία — για να είμαστε σαφείς, αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).