Η Coca-Cola θα αρχίσει να συμμετέχει στο μποϊκοτάζ του Facebook με μια παύση σε όλες τις διαφημίσεις μέσω του κοινωνικού δικτύου από την 1η Ιουλίου του 2020.
Η Coca-Cola Company θέτει σε παύση όλες τις ψηφιακές της διαφημίσεις στις πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων για τουλάχιστον 30 ημέρες από την 1η Ιουλίου, όπως ανακοίνωσε το βράδυ της Παρασκευής η εταιρεία.
Η κίνηση είναι μέρος ενός ευρύτερου μποϊκοτάζ του Facebook και του Instagram που διοργανώθηκε από την Anti-Defamation League, τη NAACP και άλλους οργανισμούς που υποστηρίζουν το “Stop Hate For Profit“.
Η Coca-Cola μάλιστα φαίνεται να προχωρά ένα βήμα πιο πέρα και κόβει όλες τις διαφημίσεις παγκοσμίως από τις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων, και όχι μόνο στο Facebook και στο Instagram. Αυτό θα σημαίνει ότι το μποϊκοτάζ θα επηρεάσει το Twitter, το YouTube και άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες.
“Από την 1η Ιουλίου, η εταιρεία Coca-Cola θα θέσει σε παύση τις διαφημίσεις σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων παγκοσμίως για τουλάχιστον 30 ημέρες”, αναφέρει μια δήλωση του CEO της Coca-Cola Company James Quincey που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της εταιρείας.
“Θα αφιερώσουμε αυτόν τον χρόνο για να επανεκτιμήσουμε τα πρότυπα διαφήμισης και τις πολιτικές μας για να καθορίσουμε εάν χρειάζονται εσωτερικές αλλαγές και τι περισσότερο πρέπει να περιμένουμε από τους εταίρους μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να απαλλαγούμε από τις πλατφόρμες μίσους, βίας και ακατάλληλου περιεχομένου. Θα τους ενημερώσουμε ότι περιμένουμε μεγαλύτερη λογοδοσία, δράση και διαφάνεια από αυτούς.”
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerberg ανακοίνωσε μια σειρά αλλαγών της πολιτικής της εταιρείας που αν και δεν ανταποκρίνονται ρητά στο μποϊκοτάζ, φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσουν πολλές από τις επικρίσεις που έχει αντιμετωπίσει το κοινωνικό δίκτυο για την έλλειψη μετριασμού της ρητορικής βίας, μίσους, και παραπληροφόρησης υποστηρίζοντας τον Πρόεδρο Donald Trump και άλλους αμφιλεγόμενους λογαριασμούς και σελίδες.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο κος Facebook (Mark Zuckerberg) είναι πολύ καλός στο να υπόσχεται πολλά και να πράττει από λίγα έως καθόλου.
Ωστόσο, ενώ το μποϊκοτάζ μπορεί να δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στο Facebook και το Instagram, από την άλλη θα πρέπει να σκεφτούμε ότι ακόμη και αν όλοι οι μεγάλοι διαφημιστές σταματήσουν τις διαφημιστικές τους δαπάνες για ένα μήνα, μπορεί να μην “χαλάσουν” το Facebook. Τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας προέρχονται από τις απευθείας διαφημίσεις απόκρισης από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Η καμπάνια Stop Hate For Profit ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα, με δημοφιλείς εταιρείες ένδυσης όπως την The North Face και την Patagonia. Από τότε έχει κερδίσει τις εντυπώσεις και πάρα πολλές συμμετοχές και υποστήριξη από άλλες εταιρείες της Αμερικής. Την Παρασκευή, η Honda ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει επίσης στην καμπάνια και θα σταματήσει τη διαφήμιση στο Facebook και στο Instagram από τον Ιούλιο. “Δεν ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας μας, οι οποίες στηρίζονται σε ανθρώπινο σεβασμό”, ανέφερε η εταιρεία στο Twitter.