Στη «διαδικτυακή» τηλεόραση στρέφεται ο αμερικανικός κολοσσός με στόχο να κατακτήσει τον χώρο της ψυχαγωγίας, η Fire TV της Amazon, έρχεται.
Επιπλέον, το Fire TV προσφέρει λειτουργία φωνητικής αναζήτησης που επιτρέπει στους χρήστες να λένε για παράδειγμα το όνομα ενός ηθοποιού ή μια κατηγορία ταινιών και να βλέπουν τα αποτελέσματα να εμφανίζονται στην οθόνη.
«Πόλεμος» στο σαλόνι
Όπως σχολιάζουν οι New York Times, η νέα απόπειρα της Amazon να κατακτήσει το σαλόνι τη φέρνει αντιμέτωπη με καθιερωμένους παίκτες όπως τη Netflix που προσφέρει μια δημοφιλή υπηρεσία streaming βίντεo, τη Microsoft και τη Sony που παράγουν παιχνιδομηχανές, ή ακόμα και την εταιρεία καλωδιακής τηλεόρασης Comcast, η οποία δεν θα ήθελε οι πελάτες της να αποσυνδέσουν το καλώδιο.
Στο μεταξύ, η Apple αναφέρει ότι πούλησε πέρυσι περίπου 10 εκατομμύρια συσκευές Apple ΤV, ενώ η Google παρουσίασε πρόσφατα ένα περιφερειακό που συνδέεται στη θύρα HDMI της τηλεόρασης και προβάλλει περιεχόμενο από υπολογιστές, ταμπλέτες και κινητά.
«Επειδή πουλάμε ήδη εκατομμύρια αποκωδικοποιητές [άλλων κατασκευαστών] μαθαίνουμε τι δουλεύει και τι όχι» δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Amazon Πίτερ Λάρσεν κατά την παρουσίαση του Fire TV στο Μανχάταν. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Τζεφ Μπέζος απουσίαζε.
Η Amazon, εξάλλου, δεν είναι νέα στο χώρο του βίντεο. Από το 2011 προσφέρει μια υπηρεσία βιντεοθήκης για τους συνδρομητές της υπηρεσίας Prime και συνεχίζει να χτίζει έναν μεγάλο κατάλογο τηλεοπτικών σειρών και ταινιών.
Η βιντεοθήκη προσφέρεται στους συνδρομητές της υπηρεσίας Prime για αυθημερόν παραδόσεις προϊόντων, της οποίας η τιμή αυξήθηκε πρόσφατα από τα 79 στα 99 δολάρια. Οι συνδρομητές έχουν ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια, από τους οποίους οι περισσότεροι στις ΗΠΑ.
Το Fire TV θα γίνει «άμεσα» διαθέσιμο στα αμερικανικά καταστήματα. Δεν διευκρινίστηκε το εάν και το πότε θα φτάσει η συσκευή στην Ευρώπη.