Την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισα να μεταφέρω 4 κινητά και μια σύνδεση σταθερής με Fiber στην Cosmote από την Nova. Έκανα μια συμφωνία τηλεφωνικά με το τμήμα προσφορών (γύρω στα 100 ευρώ τον μήνα όλα απεριόριστα με fiber 100 η σταθερή σύνδεση) και περίμενα να προχωρήσει η διαδικασία.
Συμφωνούμε τα ποσά, με βάζουν και υπογράφω ψηφιακά για την σταθερή, και βάζουν την σύνδεση στο σπίτι μου. Παράλληλα περιμένω να έρθουν με courier οι 4 νέες κάρτες για τις συνδέσεις των κινητών.
Εδώ αρχίζει η περιπέτεια: Μαθαίνω ότι για να ενεργοποιήσουν τα κινητά θα πρέπει να πληρώσω 440 ευρώ εγγύηση!!! Να αναφέρω ότι την εγγύηση δεν μου την είχε αναφέρει κανείς όταν με ενημέρωναν από το τμήμα προσφορών.
Πάγωσα την διαδικασία και τους είπα να πάρουν και την σταθερή πίσω αν δεν αφαιρέσουν τα 440 και μην τολμήσουν να κόψουν πρόστιμο για τα δύο χρόνια σταθερής που υπέγραψα και θα διακόψω
Μετά από αυτό, έγιναν πολλές απόπειρες επικοινωνίας για να δω τι συμβαίνει. Ακόμα περιμένω απάντηση. Κανείς δεν γνωρίζει ποιος αποφάσισε το ποσό της εγγύησης και γιατί.
Τελικά και μετά από πολλές προσπάθειες μιλάω με το τμήμα της κινητής και μου αναφέρουν ότι δεν χρωστάω τίποτα από παλαιότερες συνδέσεις. Η εργαζόμενη στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, αναζήτησε και στο τμήμα της σταθερής για να μου πει αυτό που γνώριζα ήδη, δεν έχω παλαιότερα υπόλοιπα λογαριασμών που να δικαιολογούν το χαράτσι της εγγύησης.
Στα τηλέφωνα που έκανα από την περασμένη Τρίτη στην αρχή έλεγαν ότι τα 440 θα τα πάρω πίσω όταν φύγω από την Cosmote, και τις επόμενες μέρες ότι θα τα πάρω πίσω μετά από ένα μήνα.
Μια σοβαρή εταιρεία (υποτίθεται) εν έτη 2023 αρνείται 4 νέες συνδέσεις στο δίκτυό της, με ένα μοναδικό τρόπο για τα Ελληνικά δεδομένα. Σας έχει τύχει ποτέ, να ζητάει κάποιος πάροχος κινητής εγγύηση για να σας δεχτεί στο δίκτυό του;
Όλες οι παραπάνω συνομιλίες είναι ηχογραφημένες, και αν κάποιος από την “εταιρεία” ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου να του δώσω περισσότερα στοιχεία, που αποδεικνύουν ότι είναι εντελώς αστοιχείωτοι.
Αν είχαν αναφέρει από την αρχή ότι ζητάνε εγγύηση θα είχα σταματήσει άμεσα την διαδικασία. Όμως κανείς δεν ανέφερε τίποτα, πριν βάλω την πρώτη υπογραφή.
Η συνέχεια της ιστορίας έχει ικανοποιητικό τέλος
Παρανόμως ελέγχουν οικονομικά στοιχεία πελατών σε τράπεζες κτλ…. Αν έχεις δάνειο για παράδειγμα σου πετάνε μια εγγύηση…πράγμα που συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα..
Διαβάζω κάθε άσχετο που γράφει τη μπουρδολογια του ποιο πάνω και πραγματικά γελάω…μιλάμε για την ασχετιλα..
Η λύση είναι online καταγγελία στην ΕΕΤΤ .
ΤΗΝ ΤΡΕΜΟΥΝ .
Το θέμα εγγύηση δεν μπορούν να το ξέρουν από πριν οι πωλητές. Αυτό βγαίνει από τα τμήματα πιστωτικού ελέγχου κάθε εταιρείας αφού κατατεθεί η αίτηση και περάσει έλεγχο. Υποθέτω ότι μπορεί να γίνει και λάθος αλλά συνήθως εγγύηση βγαίνει αν το αφμ σου έχει προηγούμενο, δλδ είτε να χρωστάς τώρα είτε να χρώσταγες παλαιότερα και να τους έβγαλες την Παναγία να εξοφλήσεις.
Για να ζητάει εγγύηση κάπου το ΑΦΜ σου είχε η έχει εκκρεμότητες οι οποίες δεν ήταν πιστοληπτικα σωστές.Καλο είναι να ψάχνουμε τι συμβαίνει πριν να λέμε κάτι το οποίο μας εκθέτει.Σαφως και έχει δικαίωμα η cosmote και τα άλλα δυκτια να ζητήσουν εγγύηση.
Κανένα πρόβλημα ποτέ με τη cosmote εδώ και 20 χρόνια. Όποτε τους χρειάστηκα βρέθηκε λύση. Πιστεύω ότι έπεσες σε άτυχη περίπτωση ή/και συνέβη κάποιο ανθρώπινο λάθος. Δεν μπορώ αλλιώς να δικαιολογήσω την κριτική σου..
Είχα και εγώ κάποια θέματα. Αλλά συμφωνήσαμε και άλλα πήγαν να χρεώσουν. Βέβαια μαζεύτηκαν όταν κατάλαβαν ότι θα κατατεθεί μήνυση για απάτη. Όσοι έχετε πρόβλημα καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή και μήνυση για απάτη και αγωγή για ηθική βλάβη στα πολιτικά Δικαστήρια. Ετσι μόνο καταλαβαίνουν .
Για να προεκυψε απο τον πιστοληπτικο έλεγχο οτι πρέπει να δώσεις εγγυηση σημαίνει οτι το ΑΦΜ σου εχει σχετιστει με καποια οφειλη σε *οποιονδηποτε* τηλεπικοινωνιακο παροχο…οποτε καλο θα ειναι να ειμαστε λιγο ειλικρινεις πριν αρχισουμε να γραφουμε ασυναρτησίες που μπερδεύουν και τον κοσμο που δεν ξερει
Και σε εμενα μου ζητησαν 100 ευρω εγγυηση για να μεταφερθω απο nova σε cosmote οτι να ναι
Κάνε καταγγελία στην Επιτροπή ΕΕΤΤ για απάτη συμβολαίου Θα φάνε γερό πρόστιμο έτσι τους αξίζει
Μακριά από τους αλήτες την cosmote χειρότεροι κλέφτες δεν υπάρχουν έχω nova όχι wind παλαιά κανονικά είχα κάνει νόβα γιατί και η wind ήταν ότι να ναι 7 χρονιά τη έχω όλα ρολόι.
Βασικά διέκοψα άμεσα την σύνδεση, γιατί αλλά έλεγε το συμβόλαιο και άλλα είδα με το καλημέρα. Με χρέωσαν 184 ευρώ να φύγω. Αλλά το ίδιο έκανε και η wind. Δεν θέλει να τους αφήνουμε να κάνουν ότι θέλουν.
Έχω κακές εμπειρίες από την εταιρία. Δυστυχώς θα επιλέξω μεταξύ κακών.
Πήγαινε nova ξανα
Εγώ παλαιότερα προσπάθησα να αλλάξω εταιρεία, δηλαδή να φύγω από τη σταθερή cosmote και στον τέλος μετά από 4 μήνες που παρεκώλυαν την αποχώρηση, έχασα και τον αριθμό του τηλεφώνου! Ο ΕΕΕΤ που απευθύνθηκα δεν απέφερε κάποιο αποτέλεσμα. Μακρυά από αυτήν την εταιρεία!!
Έκανα σύνδεση τον Ιανουάριο, με υποτίθεται ένα μήνα δωρεάν για 21,69 το μήνα, και σε δύο μέρες ήρθε ο πρώτος λογαριασμός 24.48.cosmote. Σε ερώτηση που έκανα μου είπανε για νέες αλλαγές στις τιμές. Το συμπέρασμα δικό σας.
Έλενα, εμένα δεν μου είπε κανείς γιατί όρισαν και με τι κριτήρια μια εγγύηση 440 ευρώ, μετά από δεκάδες τηλέφωνα, οπότε μάλλον θεωρείσαι τυχερή
Εγώ έκανα σύνδεση κινητά τα πάντα από την κώλο Wind και όλα μια χαρά. Η cosmote εξυπηρετικοταττη και ακόμη 4 φορές που χρειάστηκα την εξυπηρέτηση πελατών μια χαρά όλα.
Μάλλον η κριτική σου είναι γιατον π@#&