Την 23η Μαρτίου του 2023 δημοσιεύσαμε το “Cosmote μια εταιρεία με πρόβλημα συστημικό” μετά από μια προσπάθεια συναλλαγής με την εταιρεία.
Ακολούθησαν ένα σωρό μηνύματα από ομοιοπαθείς. Αναφέρουμε δύο από αυτά τα μηνύματα που δείχνουν την αξιοπιστία του τμήματος πωλήσεων, για να μην πούμε ολόκληρης της εταιρείας.
Καλησπέρα!
Έκανα ακριβώς την ίδια διαδικασία, μια ώρα στα τηλέφωνα να κάνω τη σύνδεση 2 κινητών και ενός σταθερού, συμφωνήσαμε σε όλα και κλείσαμε ραντεβού για το συμβόλαιο και τις κάρτες sim.
Ο κουριερ δεν εμφανίστηκε ποτέ, τους καλούσα 2 μέρες και μου είπαν ότι θα το διερευνήσουν και θα με καλέσουν. ΠΟΤΕ!! Τους κάλεσα μια εβδομάδα μετά και μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω 380 ευρώ για εγγύηση!
Αλλά δεν μπήκε ποτέ κανείς στον κόπο να με ενημερώσει νωρίτερα! Και ενώ μ είπαν ότι η εγγύηση βγήκε 48 ώρες μετά την πρώτη επικοινωνία, όταν κάλεσα να ενημερώσω ότι δεν ήρθε ο κουριερ δεν μπήκαν στον κόπο να μου το πουν! Έπρεπε να περιμένω 1 εβδομάδα και να ξανακαλεσω!
Η χειρότερη εταιρεία ever! Τραγικοί!!!
Κοσμοτε εδώ και 14 μέρες με έχουν αφήσει χωρίς τηλ και Ίντερνετ δεν χρωστάω κανένα λογαριασμό και η απάντηση τους σε καθημερινή επικοινωνία είναι :μάλιστα κύριε έχουμε δώσει επίσπευση.
Δίνουν επίσπευση κάθε μέρα που επικοινωνώ μαζί τους όλες οι συνομιλίες μας είναι ηχογραφημένες έχω ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Σε Εταιρικά κινητά επίσης για ανανέωση μου δίνουν μια προσφορά και την επόμενη μέρα δεν ισχύει και όταν ρωτάω γιατί μου απαντάνε άλλαξαν οι τιμές προς τα πάνω και τους απαντάω συγνώμη χτες μου δώσατε προσφορά ανανέωσης και μετά από μια μέρα ανεβάσετε την τιμή προσφοράς χρηματιστήριο είστε ; Και αυτά επίσης ηχογραφημένα
Το ότι δε λειτουργεί τίποτα και στα 3 εγχώρια παραμάγαζα τηλεπικοινωνιών το γνωρίζουμε άπαντες. Αναφορές για τα προβλήματά μας στην αρμόδια Ευρωπαϊκή αρχή μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Δε βλέπω άλλη λύση αφού δε σέβονται τους παχυλούς λογαριασμούς μας.