Η χρήση του κινητού τηλεφώνου για πληρωμές δεν θα αντικαταστήσει προς το παρόν το παραδοσιακό πορτοφόλι, οι πωλήσεις έντυπων βιβλίων θα είναι τετραπλάσιες από αυτές των e-book, τα βίντεο μικρής διάρκειας δεν θα αντικαταστήσουν την τηλεόραση και είναι απίθανο οι 3D printers να μετατρέψουν σε εργοστάσιο κάθε σπίτι, προβλέπει για το 2015 η Deloitte.
Αν και το 2015 οι αγορές μέσω smartphones εντός καταστημάτων θα αυξηθούν περισσότερο από 1.000 τοις εκατό σε σχέση με την περσινή χρονιά, το κινητό «πορτοφόλι» δε θα αντικαταστήσει ακόμα το παραδοσιακό πορτοφόλι. Όμως, το 2015 χαρακτηρίζεται ως «σημείο καμπής προς την ευρεία υιοθέτηση των πληρωμών μέσω smartphones εντός των καταστημάτων» από την Deloitte.
Table of Contents
Πενταπλάσιες οι πωλήσεις έντυπων βιβλίων έναντι των e-book
Σύμφωνα με την 14η έκδοση των Προβλέψεων της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ) της Deloitte Touche Tohmatsu Limited (Deloitte Global) για τους επόμενους 12-18 μήνες, τα έντυπα βιβλία θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στην εκδοτική βιομηχανία. Θα αντιπροσωπεύσουν το 80 τοις εκατό του συνόλου των πωλήσεων βιβλίων.
Smartphone: Η αγορά δεν συρρικνώνεται ακόμη
Ακόμη, αντίθετα με τις προηγούμενες προβλέψεις του κλάδου που παρουσίαζαν ότι οι πωλήσεις smartphones δεν αυξάνονται πλέον, η Deloitte Global προβλέπει ότι θα υπάρξουν ένα δισεκατομμύριο αναβαθμίσεις το 2015, σηματοδοτώντας ότι η αγορά δε μειώνεται ακόμη.
Οι καταναλωτές δε δείχνουν πάντα το δρόμο: Η επιχειρηματική καινοτομία «στο πηδάλιο»
Καινοτομία από τις επιχειρήσεις
Η περσινή χρονιά σηματοδότησε την απομάκρυνση από την τάση της τελευταίας δεκαετίας «καταναλωτικοποίησης» της τεχνολογίας πληροφοριών (ΙΤ) – για παράδειγμα, με τη μέτρια αποδοχή της «φορέσιμης» τεχνολογίας, όπως τα έξυπνα γυαλιά από τους καταναλωτές. Το 2015, παρόλα αυτά, η Deloitte Global προβλέπει ότι η επιχειρηματική καινοτομία θα ηγηθεί της υιοθέτησης «φορέσιμων» προϊόντων, τρισδιάστατων εκτυπωτών, μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones) και του «Διαδικτύου των Πραγμάτων» (IoT – Internet of Things), ικανοποιώντας περισσότερες ανάγκες και δημιουργώντας υψηλότερες πωλήσεις για τις επιχειρήσεις.