Μηνύματα που εξαφανίζονται στο Facebook Messenger για iOS;

Μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, η άλλη εφαρμογή μηνυμάτων του Facebook, η WhatsApp ανακοίνωσε την διάθεση κρυπτογράφησης end-to-end από προεπιλογή για τους χρήστες της.

Η άλλη μεγάλη εφαρμογή επικοινωνίας του Facebook, ο Messenger, φαίνεται να ετοιμάζει μια αναβάθμιση που θα μπορούσε να προσελκύσει χρήστες που τους ενδιαφέρει η προστασία της ιδιωτικής ζωής.

(Αν και ο στόχος της εφαρμογής μάλλον είναι αυτός, δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε ότι υπάρχουν χρήστες που τους ενδιαφέρει η προστασία της ιδιωτικής τους ζωής και χρησιμοποιούν οποιαδήποτε πλατφόρμα του Faceboοk).

facebook messenger

Ο λογαριασμός του Twitter @iOSAppChanges δημοσίευσε σήμερα μερικά screenshots “μηνυμάτων που εξαφανίζονται” σαν ένα χαρακτηριστικό που χρησιμοποιείται στην εφαρμογή Messenger για iOS.

 

Στην έκδοση της εφαρμογής που φαίνεται στις εικόνες, είναι δυνατό να ρυθμίσετε τον χρόνο που θα είναι ορατά τα μηνύματά σας σε συζητήσεις με άλλους χρήστες.

 

“Θα ενεργοποιηθεί το disappearing messages. Τα νέα μηνύματα θα εξαφανίζονται από αυτή τη συνομιλία 15 λεπτά μετά την αποστολή,” αναφέρει το παράθυρο συνομιλίας του Messenger, προφανώς μετά την ενεργοποίηση της επιλογής.

 

Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί έκπληξη. Είναι μια απάντηση στην δημοτικότητα της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram, η οποία έχει πια περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα,και προσφέρει τη δυνατότητα των μηνυμάτων που εξαφανίζονται. (Το ίδιο ισχύει και για την εφαρμογή Snapchat.)

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).