Συχνά, οι λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ξεχειλίζουν από μηνύματα που προέρχονται από άγνωστες πηγές ή στάλθηκαν από γνωστές εταιρείες, χωρίς ο παραλήπτης να έχει δώσει την διεύθυνσή του, χωρίς να είναι σαφής η ταυτότητα του αποστολέα ή η δυνατότητα διαγραφής από την λίστα των αποδεκτών -πρόκειται για το ενοχλητικό spam. Υπάρχει ένας καλός λόγος για να μην μπείτε στον πειρασμό να απαντήσετε δεόντως ζητώντας την διαγραφή σας!
Ακόμα και αν δεν έχετε καμία πρόθεση να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που προσφέρονται στη «διαφήμιση», η απάντησή σας αποδεικνύει στους “spammer” ότι αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η δική σας, πράγματι υπάρχει και χρησιμοποιείται ενεργά. Κι αυτό καθώς, οι αποστολείς στέλνουν μηνύματα σε τυχαίες διευθύνσεις. Αν απαντήσετε, η διεύθυνσή σας θα θεωρηθεί χρήσιμη και θα δείτε ότι ο αριθμός των spam mail που θα σας αποστέλλονται θα αυξηθούν σημαντικά.
Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε φίλτρα που θα τα διαγράφουν ή θα εντάσσουν αυτόματα τα μηνύματα από αυτόν τον αποστολέα στα ανεπιθύμητα -έτσι διατηρείτε μια επιφύλαξη και μένει να επιθεωρήσετε τον φάκελο με τα Ανεπιθύμητα για να τα διαγράψετε αργότερα.