Ένα μήνα πριν από την κυκλοφορία του Dwarf Fortress στο Steam (και στο Itch.io), τα δύο αδέρφια Zach και Tarn Adams είχαν έσοδα 15.635 δολάρια, κυρίως από δωρεές για το δωρεάν λογισμικό τους (freeware) που κυκλοφορεί εδώ και 16 χρόνια.
Ένα μήνα μετά το εμπορικό ντεμπούτο του παιχνιδιού, κέρδισαν 7.230.123 δολάρια, ή 462 φορές περισσότερα από το ποσό που κέρδισαν τα τελευταία 16 χρόνια.
Ο Tarn Adams ανέφερε βέβαια ότι “λίγο λιγότερα από το μισά θα πάνε σε φόρους” και ότι θα πρέπει να πληρωθούν πολλοί άλλοι άνθρωποι και διάφορα έξοδα.
Θα μείνουν όμως αρκετά για τους αδελφούς που αναφέρουν ότι “λύσαμε τα βασικά προβλήματα συνταξιοδότησης που είναι ανησυχητικά για τους ανεξάρτητους”. Αυτό σημαίνει ότι και ο Putnam, ένας μακροχρόνιος modder, σεναριογράφος και μέλος της κοινότητας, θα μπορεί να συνεχίσει τη δουλειά του στον κώδικα Dwarf Fortress, αφού τον Δεκέμβριο έγινε η νόμιμη πρόσληψή του.
Τα “προβλήματα υγείας/συνταξιοδότησης” ήρθαν στα δύο αδέρφια το 2019, όταν ο Zach έπρεπε να αναζητήσει θεραπεία για καρκίνο του δέρματος. Το κόστος των 10.000 δολαρίων, που κάλυψε η ασφάλιση που παρείχε ο εργοδότης της συζύγου του, τους έκανε να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη για περισσότερα χρήματα.
“Δεν μπορείς να τρέχεις μόνο το GoFundMes μέχρι να μην μπορείς και να πεθάνεις στα 50 σου, δήλωσε ο Tarn στον Guardian, τέλος του 2022. “Δεν είναι ωραίο”.
Αυτή η συνειδητοποίηση τους ώθησε σε μια σχετικά προσιτή εμπορική συμφωνία για την κυκλοφορία του παιχνιδιού.