Η Ελβετία προχωρά σε υπόγεια αυτόνομη παράδοση φορτίων

Η Ελβετία προχωρά στην υλοποίηση του Sous Terrain, ενός συστήματος υπόγειων σηράγγων με αυτ μηχανήματα εμπορευμάτων από πόλη σε πόλη.

cargo sous terrain switzerland

Η Ιδέα του Cargo Sous Terrain ξεκίνησε το 2016, και είχε κοστολογηθεί τότε στα 3,4 δισ δολάρια . Προέβλεπε υπόγειες σήραγγες γεμάτες με αυτοματοποιημένα καρότσια παράδοσης φορτίων που θα κινούνται με 30 χιλιόμετρα την ώρα και θα μεταφέρουν εμπορεύματα μεταξύ πόλεων και κέντρων logistics, σε όλη την Ελβετία.

Το Cargo Sous Terrain θα παρέχει μακροπρόθεσμες εμπορευματικές μεταφορές, χωρίς να βασίζεται στην επέκταση των οδικών και σιδηροδρομικών δικτύων, τα οποία είναι ήδη γεμάτα, τόσο με φορτία όσο και με επιβάτες και δεν έχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης.

Όπως τόσες πολλές ιδέες αυτού του είδους, πριν από έξι χρόνια φαινόταν ότι ήταν πολύ απίθανο να συμβεί ποτέ. Ωστόσο, τον περασμένο Δεκέμβριο, το ελβετικό κοινοβούλιο ενέκρινε το απαραίτητο νομικό πλαίσιο για να καταστεί δυνατή η υπόγεια μεταφορά εμπορευμάτων, πράγμα που σημαίνει ότι το έργο CST μπορεί να ξεκινήσει την κατασκευή της πρώτης σήραγγας την 1η Αυγούστου.

Τα μηχανήματα μεταφοράς φορτίου θα ακολουθούν παρόμοια αρχή με αυτή ενός αυτόματου συστήματος μεταφοράς. Αυτοματοποιημένα οχήματα, χωρίς οδηγό, θα είναι σε θέση να παραλαμβάνουν και να αποθέτουν φορτία αυτόματα από τις καθορισμένες ράμπες και ανελκυστήρες και θα μπορούν να ταξιδεύουν όλο το εικοσιτετράωρο στις σήραγγες.

Τα οχήματα, που κινούνται με τροχούς και θα διαθέτουν ηλεκτρική κίνηση μέσω επαγωγικών ραγών. Τα εμπορεύματα θα μεταφέρονται σε παλέτες ή σε τροποποιημένα δοχεία. Χάρη στα οχήματα μεταφοράς που θα είναι συμβατά με ψύξη, είναι επίσης δυνατή η μεταφορά φρέσκων και διατηρημένων προϊόντων με απλή ψύξη.

Οι σήραγγες θα έχουν τρεις τροχιές, δηλαδή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Στην οροφή της σήραγγας είναι προσαρτημένη μια πιο γρήγορη εναέρια τροχιά για μικρότερες συσκευασίες εμπορευμάτων.

Η συνεχής ροή εμπορευμάτων μικρών διαστάσεων θα εξαλείψει την ανάγκη για χρόνους αναμονής στους σταθμούς μεταφοράς. Επιπλέον, η απαίτηση χώρου αποθήκευσης μπορεί να μειωθεί μαζικά, επειδή δεν είναι πλέον απαραίτητη η προσωρινή αποθήκευση αγαθών.

Η μεταφορά εμπορευμάτων έχει διαφορετικές απαιτήσεις από την μεταφορά επιβατών. Οι εμπορευματικές σήραγγες μπορεί να είναι μικρότερες, να λειτουργούν με χαμηλότερες ταχύτητες από ό,τι θα απαιτούσαν οι επιβάτες, και δεδομένου ότι ολόκληρο το σύστημα είναι αυτόνομο, η άνεση (και σε κάποιο βαθμό η ασφάλεια) μπορεί να μην είναι πρωταρχικός σκοπός.

Το κόστος (που θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από τον ιδιωτικό τομέα) έχει αυξηθεί από την αρχική εκτίμηση του 2016 των 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και πλέον υπολογίζεται ότι θα κοστίζει μεταξύ 30 και 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πλήρες δίκτυο 500 χιλιομέτρων.

Οι Ελβετοί φαίνονται ως επί το πλείστον αδιάφοροι από την κλίμακα του έργου και εξακολουθούν να θεωρούν ότι είναι μια καλή μακροπρόθεσμη επένδυση. Ολόκληρο το έργο θα λειτουργεί με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και η CST αναμένει ότι η ποσότητα των βαρέων φορτηγών στους δρόμους θα μειωθεί έως και 40 τοις εκατό, καθώς τα υπόγεια οχήματά της θα αναλαμβάνουν τις μεταφορές.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).