Όπως φαίνεται υπάρχουν πολλοί που θέλουν ένα κομμάτι από την αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων. Μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αρχίζουν να συγκεντρώνουν οχήματα προς ενοικίαση μέσω υπηρεσιών κοινής χρήσης αυτοκινήτων, όπως η Turo και η Getaround, ή μέσω δικών τους ιστοσελίδων.
Στοχεύουν να τα βάλουν με τους γίγαντες, όπως η Hertz και η Avis – υποθέτοντας ότι μπορούν να κυριαρχήσουν στα δύσκολα logistics.
Κάπου εδώ όμως αρχίζουν τα προβλήματα, γιατί δεν δεν είναι όλα κέρδος. Η Wall Street Journal αναφέρει:
Ένας ιδιοκτήτης ανέφερε ότι αναζητούσε ένα αυτοκίνητο που είχε κλαπεί, και το βρήκε εγκαταλειμμένο στα σύνορα με τον Καναδά. Ένας άλλος νοίκιασε ένα αυτοκίνητο που ενεπλάκη σε πυροβολισμούς, ενώ ένας άλλος είπε ότι ένας πελάτης διάλυσε μια Maserati οδηγώντας την σε έναν τοίχο.
“Μπορεί να είναι δύσκολο αν δεν ξέρεις τι κάνεις”, είπε ο Jerome Mends-Cole, ο οποίος νοικιάζει πάνω από δώδεκα Tesla στο Σακραμέντο της Καλιφόρνια μέσω του Turo και μιας δικής του ιστοσελίδας. Συνήθως δεν είναι. Το κόστος στάθμευσης, καθαρισμού, ασφάλισης και χρηματοδότησης μπορεί γρήγορα να αυξηθεί. Τα οχήματα πρέπει να παραλαμβάνονται, να παραδίδονται, να συντηρούνται και να επισκευάζονται. Τα έξοδα μπορούν γρήγορα να ξεπεράσουν τα έσοδα.