Επηρεάζουν οι νέες απαιτήσεις της ΕΕ προς την Apple την ασφάλεια του iOS

Σε συνέχεια των δημοσιευμάτων για τις νέες απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Apple στο πλαίσιο του Κανονισμού Ψηφιακών Αγορών, o Paal Aaserudseter Sales Engineer και Evangelist στην Check Point Norway δήλωσε:apple black

Η επιβολή του Κανονισμού για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA) από την ΕΕ και η πρόσφατη κίνησή της να «αναγκάσει» την Apple να ανοίξει το λειτουργικό σύστημα iOS σε ανταγωνιστικές εταιρείες και τρίτους προγραμματιστές σηματοδοτεί μια τεράστια αλλαγή στον τρόπο του iOS.

Σύμφωνα με τον Κανονισμό για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA), το iOS της Apple ταξινομείται ως “gatekeeper” και απαιτείται να διασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα με υλικό και υπηρεσίες τρίτων, όπως ρολόγια, ακουστικά και ακουστικά (VR). Η ΕΕ επικεντρώνεται πλέον στη διασφάλιση ότι η Apple επιτρέπει σε τρίτους προγραμματιστές πρόσβαση σε λειτουργίες του iOS, όπως ειδοποιήσεις και σύζευξη συσκευών, με διαφάνεια και δίκαιο τρόπο.

Αλλά δε μένει μόνο σε αυτό. Η ΕΕ επιβάλλει επίσης στην Apple να ανοίξει το Appstore της σε τρίτους, κάτι που προκαλεί ανησυχία, καθώς η Apple δεν θα ελέγχει πλέον το οικοσύστημα απορρήτου και ασφάλειας των εφαρμογών. (Θα μοιάζει με το = Λιγότερη ασφάλεια και απόρρητο.)

Παρότι αυτή η απόφαση αποσκοπεί στην ενίσχυση της καινοτομίας και του υγιούς ανταγωνισμού, εγείρει πολλές ανησυχίες για το απόρρητο των χρηστών iOS. Το οικοσύστημα της Apple έχει σχεδιαστεί για να ελέγχει αυστηρά την πρόσβαση στο και το υλικό της, κυρίως για λόγους ιδιωτικότητας και ασφάλειας.

Επιτρέποντας βαθύτερη ενοποίηση με συσκευές και υπηρεσίες τρίτων, η Apple υποστηρίζει ότι αυξάνεται ο κίνδυνος παραβιάσεων της ασφάλειας. Η Apple έχει χτίσει τη φήμη της γύρω από το απόρρητο των χρηστών, το οποίο προβάλλει συχνά ως διαφοροποιό στοιχείο από τον ανταγωνισμό, αλλά το πώς χρησιμοποιεί τα δεδομένα παραμένει εν πολλοίς άγνωστο.

Σε απάντηση στις ενέργειες της ΕΕ, η Apple τόνισε ότι το άνοιγμα της πρόσβασης θα μπορούσε να δώσει σε υς χρήστες περισσότερες ευκαιρίες να υπονομεύσουν τα δεδομένα των χρηστών και ότι θα μπορούσαμε να δούμε μεγάλη αύξηση κακόβουλων εφαρμογών στο Appstore.

Για την Check Point, αυτή είναι μια ευκαιρία για καλύτερη ενσωμάτωση του Harmony Mobile στο iOS, προσφέροντας ακόμα καλύτερη ασφάλεια.

Ένας μεγάλος κίνδυνος απορρήτου είναι ότι οι συσκευές ή οι εφαρμογές τρίτων μπορεί να μην συμμορφώνονται με τα ίδια αυστηρά πρότυπα προστασίας δεδομένων που επιβάλλει η Apple στο δικό της οικοσύστημα. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση του αριθμού των εφαρμογών ή συσκευών που συλλέγουν περισσότερα προσωπικά δεδομένα από τους χρήστες από το αναμενόμενο, όπως δεδομένα τοποθεσίας, πληροφορίες ς ή ευαίσθητο περιεχόμενο επικοινωνίας. Χωρίς τον πλήρη έλεγχο της Apple, η αποτελεσματικότητα των προστασιών απορρήτου της, όπως η διαφάνεια παρακολούθησης εφαρμογών ή η κρυπτογράφηση δεδομένων, μπορεί να μειωθεί.

Από την άλλη πλευρά, οι υποστηρικτές του Κανονισμού για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA) υποστηρίζουν ότι περισσότερος ανταγωνισμός μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερες εναλλακτικές λύσεις με επίκεντρο το απόρρητο, καθώς οι τρίτοι προγραμματιστές θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις στο οικοσύστημα της Apple. Ωστόσο, παραμένει να διασφαλιστεί ότι οι νέοι παίκτες τηρούν υψηλά πρότυπα ασφαλείας, κάτι που θεωρώ έναν σημαντικό κίνδυνο.

Αυτή η αλλαγή θα μπορούσε να εκθέσει τους χρήστες iOS σε αυξημένους κινδύνους απορρήτου, αποδυναμώνοντας τη μακροχρόνια δέσμευση της Apple για ιδιωτικότητα και ασφάλεια.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















newsbot

Written by newsbot

Αν και τα δελτία τύπου θα είναι από πολύ επιλεγμένα έως και σπάνια, είπα να περάσω ... γιατί καμιά φορά κρύβονται οι συντάκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).