Επειδή η σήμανση στην άκρη του δρόμου κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής δεν αρκεί, η Ford κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ένα νέο σύστημα που χρησιμοποιεί τις κάμερες ενός οχήματος για να εντοπίσει διαφημίσεις (στον δρόμο) και στη συνέχεια να τις εμφανίσει στην οθόνη του αυτοκινήτου.
Οι διαφημιστικές πινακίδες στην άκρη του δρόμου είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κάνετε έναν πεινασμένο οδηγό να θέλει να σταματήσει στο επόμενο fast food, ή για να τον πείσετε ότι πρέπει να βγει από το δρόμο και να επισκεφθεί ένα κοντινό εμπορικό κέντρο για κάποια έκπτωση στα Nike.
Αυτό που είναι υπερβολικό στις διαφημιστικές πινακίδες είναι η παροχή επιπλέον πληροφοριών όπως ένας αριθμός τηλεφώνου, μια διεύθυνση ή ένας ιστότοπος, καθώς συχνά δεν είναι ορατές από έναν οδηγό ή κάποιο συνεπιβάτη. Ποιος μπορεί να απομνημονεύσει τέτοιες λεπτομέρειες, ενώ οδηγάει;
Αυτό είναι το πρόβλημα που η Ford προσπαθεί να λύσει με αυτό το νέο σύστημα που κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.
Πολλά οχήματα έρχονται πλέον στάνταρ με ενσωματωμένες κάμερες που χρησιμοποιούνται για αυτόνομες δυνατότητες οδήγησης, ασφάλεια ή και για να παρέχουν στον οδηγό θέα έξω από το όχημα για να διευκολύνει τη στάθμευση.
Αυτό που θέλει να κάνει η Ford είναι να αξιοποιήσει αυτές τις κάμερες για να συλέγει τις πληροφορίες από τις διαφημιστικές πινακίδες και στη συνέχεια, να χρησιμοποιεί αναγνώριση εικόνας για να εμφανίζει ένα αντίγραφο της διαφήμισης στις οθόνες ενός οχήματος. Έτσι θα είναι ορατή στον οδηγό και τους συνεπιβάτες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Το σύστημα θα αναλύει επίσης έξυπνα το περιεχόμενο της πινακίδας και θα δημιουργεί links, είτε για την εύκολη κλήση ενός τηλεφωνικού αριθμού, είτε για την εμφάνιση ενός ιστότοπου μιας εταιρείας.
Η Ford θα μπορούσε ενδεχομένως να συνεργαστεί και με διαφημιστικά γραφεία ή τις εταιρείες που είναι υπεύθυνες για διαφημιστικές πινακίδες.