Η Meta Platforms του Facebook θα αλλάξει τον τρόπο που δείχνει στους χρήστες αναρτήσεις και βίντεο στο μεγαλύτερο κοινωνικό της δίκτυο.
Η συγκεκριμένη κίνηση είναι μέρος μιας προσπάθειας να κάνει τους ανθρώπους να παρακολουθούν περιεχόμενο από λογαριασμούς που δεν ακολουθούν ήδη και να ανταγωνιστεί την εφαρμογή βίντεο TikTok.
Η κύρια ροή (feed) στο Facebook θα ονομάζεται πλέον “Home” και θα είναι ένα μέρος όπου οι άνθρωποι “ανακαλύπτουν νέο περιεχόμενο” που το Facebook πιστεύει ότι θα τους αρέσει, σύμφωνα με μια ανάρτηση στο blog της εταιρείας.
Οι αναρτήσεις θα συμπεριλαμβάνουν φωτογραφίες και βίντεο που θα επιλέγονται από αλγόριθμους, οι οποίοι θα εμφανίζουν περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα των χρηστών, τόσο από λογαριασμούς που ακολουθούν όσο και από αυτούς που δεν ακολουθούν.
Οι αλλαγές υποτίθεται ότι ξεκίνησαν την Πέμπτη, αλλά το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου θα εξακολουθεί να προέρχεται από λογαριασμούς που ακολουθούν οι χρήστες, δήλωσε ένας πρόσωπος της Meta.
Η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει το νέο περιεχόμενο που εμφανίζει με την πάροδο του χρόνου καθώς βελτιώνει τον αλγόριθμο που επιλέγει τι βλέπουν οι χρήστες.
Μια νέα καρτέλα, που θα ονομάζεται “Ροές” ή “Feeds”, θα εμφανίζει αποκλειστικά αναρτήσεις από φίλους, οικογένεια, σελίδες και ομάδες που ακολουθεί ένα άτομο, με το πιο πρόσφατο περιεχόμενο στην κορυφή.
“Η καρτέλα “Αρχική σελίδα” (Home) θα είναι μοναδικά εξατομικευμένη για εσάς”, αναφέρει η εταιρεία στο blog της. “Το νέο σύστημα θα λαμβάνει υπόψη χιλιάδες παραμέτρους για να βοηθήσει στη μείωση της ακαταστασίας και στην κατάταξη του περιεχομένου με τη σειρά που πιστεύουμε ότι θα σας αρέσει.”