Το Facebook ανακοίνωσε πριν από λίγο καιρό ότι ανέπτυξε μια εφαρμογή με την οποία οι κάτοικοι των Φιλιππίνων θα έχουν δωρεάν πρόσβαση στο Internet από τα κινητά τους τηλέφωνα.Είναι πλέον η έβδομη χώρα που επωφελείται αυτής της πρωτοβουλίας, μετά από τις χώρες Κολομβία, Γκάνα, Τανζανία, Κένυα, Ινδία και Ζάμπια.
Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στο να βοηθήσει εκείνους που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά την πρόσβαση στο διαδίκτυο. Και μην σας φαίνεται παράξενο, γιατί τα στατιστικά δείχνουν ότι τα δύο τρίτα του κόσμου εξακολουθούν να μην έχουν την δυνατότητα πρόσβασης.
Το Facebook δεν είναι μόνο του σε αυτή την σταυροφορία. Όπως και παλαιότερα σας αναφέραμε έχει συνεργαστεί με αρκετές εταιρείες, σχετικές με την τεχνολογία τους διαδικτύου, προκειμένου να επεκτείνουν την εκστρατεία τους που ονομάζεται «Internet για όλους», το οποίο, ακριβώς όπως υποδηλώνει το όνομα, έχει ως στόχο να αυξήσει τον αριθμό των ανθρώπων που θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του Internet. Όσο για τις Φιλιππίνες οι στατιστικές έχουν δείξει ότι μόνο το 38% του πληθυσμού μπορεί να έχει πρόσβαση στο Internet.
Η εφαρμογή ονομάζεται Internet.org και θα επιτρέπει στους χρήστες κινητών τηλεφώνων να έχουν πρόσβαση σε διάφορες ιστοσελίδες όπως η Wikipedia, bing.com, καθώς και ιστοσελίδες με θεματολογία το καιρό, την υγεία, την μόρφωση, την εργασία. Και φυσικά θα παρέχει δωρεάν πρόσβαση στις σελίδες του Facebook και του Facebook Messenger.
Αν και κάποιοι μπορεί να διαφωνούν, η πρόσβαση στο Internet μπορεί να βελτιώσει πραγματικά την ποιότητα της ζωής των ανθρώπων που ζουν στις Φιλιππίνες.
Ο Mark Zuckerberg έγραψε σχετικά στη σελίδα του στο Facebook ότι “Είμαστε ένα βήμα πιο κοντά για να συνδέσουμε τον κόσμο, καθώς ξεκινήσαμε σήμερα το Internet.org στις Φιλιππίνες.” Μαζί με το μήνυμά του μοίρασε και μία φωτογραφία της Jaime, μίας οδηγού στην Μανίλα να χρησιμοποιεί το Facebook και το internet για να επικοινωνήσει με τους αγαπημένους της που έχουν μετακομίσει στο Ντουμπάϊ.
Ωστόσο, η ιδέα δεν έτυχε ιδιαίτερα ευνοϊκής υποδοχής από όλους. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν επαινούν την πρωτοβουλία αυτή με την αιτιολογία ότι αποτελεί έναν επιπλέον τρόπο για να κερδίσουν οι χορηγοί περισσότερα χρήματα από τις διαφημίσεις.