Κινδυνεύω από το Facebook Graph Search;

Το χαρακτηριστικό του Facebook Graph Search, είναι περίπου όπως τη μηχανή της Google, αλλά επικεντρώνεται μόνο στο περιεχόμενο του κοινωνικού δικτύου. Παρακάτω θα αναφέρουμε μερικές περιπτώσεις χρήσης του Facebook Graph Search, που μάλλον θα σας κάνουν να ανησυχήσετε.Facebook Graph Search

Table of Contents

Τι είναι και τι κάνει το Facebook Graph Search;

Το Facebook Graph Search σας επιτρέπει ουσιαστικά να γίνει ένας ερασι συλλέκτης δεδομένων. Μπορείτε να αναζητήσετε για , όπως likes, ενδιαφέροντα, συνεργασίες, όχι μόνο από τους φίλους σας αλλά και από εντελώς άγνωστα προφίλ στο Facebook (αν ρυθμίσεις απορρήτου τους είναι χαλαρές).

Οι διαφημιζόμενοι κατά πάσα πιθανότητα βρίσκουν το χαρακτηριστικό πολύ ενδιαφέρον για ευνόητους λόγους. Οι “γαμπροί” του κοινωνικού δικτύου, είναι ιδιαίτερα ευτυχισμένοι, καθώς μπορούν να ανακαλύψουν ασυνόδευτες κυρίες κοντά στην περιοχή τους. Φυσικά από την παραπάνω λίστα δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι απατεώνες.

Ανησυχείτε; Αν όχι ας δούμε μερικά Case Studies. Με την υπηρεσία αναζήτησης του Facebook, Graph Search μπορείτε να έχετε πολύ στοχευμένα αποτελέσματα. Μπορείτε να επιλέξετε από μια πολύ μεγάλη λίστα ανθρώπων μόνο τα χαρακτηριστικά που ζητάτε, καθώς η μηχανή αναζήτησης έχει κατηγοριοποιήσει το καθετί.

Γιατί αγαπούν οι Απατεώνες το Graph Search:

Πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κακόβουλα το Graph Search; Ας πούμε ότι είστε ένας απατεώνας που θέλει να δημιουργήσει μια απάτη phishing που στοχεύει ηλικιωμένους στην περιοχή της Αττικής. Ίσως θέλετε να τους ξεγελάσετε χρησιμοποιώντας τις προσωπικές πληροφορίες τους για να τους αναφέρετε ότι κέρδισαν κάτι.

Του Facebook Graph Search θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να σας δώσει πολύ προσωπικά και στοχευμένα δεδομένα, στο είδος των ανθρώπων που μπορεί να είναι ευαίσθητοι σε αυτό το είδος της επίθεσης.

Θα μπορούσα να αναζητήσετε στο Graph Search για ανθρώπους πάνω από την ηλικία των 70 που ζουν στην Αττική, και ενδιαφέρονται για κληρώσεις, λαχειοφόρες , ή κάποιο ιδιαίτερο παιχνίδι, όπως ας πούμε τον Τροχό της Τύχης. Θα μπορούσατε στη συνέχεια να γράψετε ένα phishing e-mail με περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί για να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους. Με την επιλογή των θυμάτων σας από το Graph Search, έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.

Γιατί το αγαπούν οι Stalkers:

Ας πούμε ότι ψάχνετε για μια κοπέλα. Με το Graph Search μπορείτε να πραγματοποιήσετε αναζήτηση για “ανύπαντρες γυναίκες μεταξύ 25-30 που αποφοίτησαν από το Πανεπιστήμιο Πειραιά και μένουν στη Νίκαια.

Και πάλι, ανάλογα με τις ρυθμίσεις απορρήτου, θα μπορούσατε να έχετε πολύ στοχευμένα αποτελέσματα στην αναζήτησή σας. Τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να συμπεριλαμβάνουν, , μια λίστα με πράγματα που τους αρέσουν, μέρη που συχνάζουν, μέρη που θέλουν να πάνε, και πιθανώς πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Πώς μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας από το Graph Search;

Κλειδώστε τις ρυθμίσεις απορρήτου σας

Θα χρειαστεί να ρίξετε και πάλι μια ματιά στις ρυθμίσεις του απορρήτου σας για να μοιραστείτε όσο το δυνατόν λιγότερα με αυτούς που δεν είναι “φίλοι” σας.

Προσέξτε τα like σας!

Ένα από τα πράγματα που συλλέξει το Facebook Graph Search είναι τα likes, τα οποία μπορούν να πουν τόσα πολλά για σας. Το Graph Search έχει σχεδιαστεί για να βλέπει τα like σαν δεδομένα που χρειάζονται κατηγοριοποίηση. Μόλις πατήσετε το like στο Facebook, έχετε τοποθετήσει τον εαυτό σας σε μια κατηγορία με like, ό, τι κι αν ήταν αυτό που σας άρεσε.

Μήπως σας άρεσε ένα φίλμ, ένα τραγούδι, μια τηλεοπτική εκπομπή; Μαντέψτε? Μόλις δώσατε στο Facebook 3 κατηγορίες που για να προσθέσει τον εαυτό σας.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).