Το Facebook και η IBM φαίνεται ότι ετοιμάζουν μια συνεργασία για να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τον τρόπο χρησιμοποίησης των εξατομικευμένων διαφημίσεων ούτως ώστε να προσεγγίζουν αποτελεσματικότερα τους χρήστες τους.
Οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να συγχωνεύσουν τα εντυπωσιακά τους δεδομένα καθώς και τα μέσα που χρησιμοποιούν προκειμένου να αναπτύξουν καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες για τους ενδιαφερόμενους, όπως αναφέρει το Fortune.
Με αυτό τον τρόπο, ελπίζουν να κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση των εξατομικευμένων διαφημίσεων, έτσι ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να λάβει συγκεκριμένες προτάσεις, με βάση τις ανάγκες του και την συμπεριφορά του στο διαδίκτυο.
Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών αναμένεται να είναι πολύ προσοδοφόρα, δεδομένου ότι και οι δύο διαθέτουν τους πόρους για να κάνουν το ιδανικό marketing.
Για να επιτευχθούν ικανοποιητικά αποτελέσματα, και οι δύο εταίροι θα κάνουν χρήση των πληροφοριών που έχουν τη δυνατότητα να συγκεντρώσουν από τους πελάτες τους κατά την αλληλεπίδρασή τους με αυτούς, καθώς και τα δεδομένα που μπορεί να προσφέρει το Facebook, από συγκεκριμένα σχόλια, likes, καθώς και κάθε αρνητική ανάδραση που αφήνουν τα μέλη του στην κοινωνική πλατφόρμα.
Καταλαβαίνετε βέβαια τι σημαίνει αυτό..
Με λίγη βοήθεια στην ανάλυση δεδομένων από την IBM που διαθέτει υπέρ-υπολογιστές, θα είναι ευκολότερο για τις εταιρείες να στοχεύσουν μελλοντικούς πελάτες τους.
Με αυτή την συνεργασία το Facebook μπορεί πλέον να καυχηθεί ότι είναι η πρώτη εταιρεία που επέλεγε η IBM να συμπεριλάβει στο project THINKLab, που έχει σαν στόχο την “επίλυση των δυσκολότερων προβλημάτων στον κόσμο.”
Με αυτή την συνεργασία φαίνεται ότι και οι δύο εταιρείες κερδίζουν (win-win). Το Facebook θα βελτιώσει τις στοχευμένες διαφημίσεις του, κάτι που θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αυξήσουν τα κέρδη τους (φυσικά λειτουργεί και αντίστροφα) και η IBM, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα της συνεργασίας θα έχει μεγαλύτερα κέρδη μέσω του IBM Marketing Cloud.
Η συνεργασία αυτή όπως καταλαβαίνετε εγείρει αρκετά ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Ο Blake Chandlee, αντιπρόεδρος των εταιρικών σχέσεων του Facebook, με μια ανακοίνωση αναφέρει στους χρήστες ότι δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα για τις ιδιωτικές τους πληροφορίες όπως ονόματα ή διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς δεν θα αποσταλούν για ανάλυση.
Κοιμηθείτε ήσυχοι…