Facebook ιστορική πτώση στους ενεργούς μηνιαίους χρήστες

Μετά από χρόνια σκανδάλων, ακροάσεων στο Κογκρέσο και γενικά άσχημων πρακτικών, φαίνεται ότι ο κόσμος τελικά (και σιγά-σιγά) αφήνει πίσω του το Facebook.

Η , το νέο όνομα της μητρικής εταιρείας των Facebook, Instagram, WhatsApp και Oculus, δημοσίευσε την έκθεση κερδών της για το τέταρτο τρίμηνο του την Τετάρτη με μια αρκετά σοκαριστική αποκάλυψη. Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες στο Facebook μειώθηκαν πολύ ελαφρά μεταξύ των τελευταίων τριμήνων του περασμένου έτους, από τα 1,93 στα 1,929 δισεκατομμύρια.

Πρόκειται για μια αλλαγή που είναι πολύ μικροσκοπική για να παρατηρηθεί με την πρώτη ματιά, αλλά είναι εκεί. Η συνέβη κυρίως σε μια ασαφή κατηγορία “Υπόλοιπος Κόσμος’, που ουσιαστικά σημαίνει Λατινική Αμερική και Αφρική. Το επιβεβαίωσε ότι ήταν η πρώτη τριμηνιαία πτώση σε ημερήσιους χρήστες που καταγράφηκε για το Facebook και έπεσε κάτω από το όριο των 1,95 δισεκατομμυρίων που προέβλεπαν οι αναλυτές για το συγκεκριμένο τρίμηνο.

Φυσικά, θα μπορούσαν να υπάρχουν αμέτρητοι διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους έγινε αυτή η συγκεκριμένη πτώση, πού και πότε συνέβη. Θα είναι ενδιαφέρον να μάθουμε λόγω του ότι η πλατφόρμα είναι πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Μεταξύ της ανεξέλεγκτης παραπληροφόρησης για τον COVID, των μυριάδων απατών και της αντίληψης ότι ο ιστότοπος επιτρέπει τη διάδοση επιβλαβών αναρτήσεων απλώς και μόνο επειδή γίνονται viral, το αίσθημα κατά του Facebook φαίνεται να είναι αρκετά υψηλό.

Ανεξάρτητα όμως από το σκεπτικό της πτώσης, η επόμενη τριμηνιαία έκθεση του Facebook θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).