Το Facebook άλλαξε λογότυπο

Ενώ το αλλάζει διαρκώς εμφανισιακά, προσθέτοντας νέα χαρακτηριστικά, ή βελτιώνοντας τα παλιά, το λογότυπο του κοινωνικού δικτύου είναι πάντα το ίδιο. Facebook

Όπως φαίνεται όμως η αποφάσισε να φρεσκάρει την εμφάνισή του, χωρίς όμως να επιφέρει δραματικές αλλαγές. Το απλό “facebook” δεν υπάρχει πια όπως το γνωρίζαμε, και όπως φαίνεται η έγινε πιο διακριτική.

Η πιο προφανής αλλαγή είναι η μετάβαση είναι στο “α” από το “a”.

Το ανανεωμένο λογότυπο του κοινωνικού δικτύου, διαθέτει περισσότερο λευκό και λεπτότερα γράμματα, πιθανώς σε μια προσπάθεια να γίνει το wordmark πιο ευανάγνωστο σε χαμηλότερες ανα που χρησιμοποιούνται από κινητές συσκευές.

Ο Josh Higgins του Facebοok ανέφερε ότι η εταιρεία “έθεσε ως στόχο να εκσυγχρονίσει το λογότυπο για να είναι περισσότερο φιλικό και προσιτό.”

Μπορείτε να δείτε και τα δύο λογότυπα του Facebοok στην παρακάτω διαφάνεια για να συγκρίνετε τις διαφορές.  fboverlay

Η συγκριτική διαφάνεια είναι από το TheVerge.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).