Facebook προσπαθεί να σας εμπνεύσει ή;

Το Facebook προφανώς προσπαθεί να σας εμπνεύσει. Η εταιρεία ανακοίνωσε αλλαγές στο News Feed της σήμερα, οι οποίες υποτίθεται ότι σερβίρουν feeds με πράγματα που αρέσουν στους χρήστες, και όχι με το περιεχόμενο που τους ενοχλεί.

Στα τέλη Μαρτίου, το Facebook άρχισε να προσθέτει φίλτρα για να επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν το News Feed τους και τώρα, η εταιρεία ελπίζει να μάθει περισσότερα για το τι αρέσει και τι δεν αρέσει στους χρήστες, με μια νέα που φαίνεται να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην απομάκρυνση από το πολιτικό περιεχόμενο: με τις “Εμπνευσμένες δημοσιεύσεις” ή “inspirational posts.”

Η εταιρεία έχει υποβληθεί σε αυστηρό έλεγχο για να βοηθήσει να διορθωθεί ο πολιτικός διχασμός στις ΗΠΑ αλλά και για να σταματήσει να διαδραματίζει υπερβολικό ρόλο στις εκλογές. Η επιρροή του Facebook και στα δύο ζητήματα προήλθε σε μεγάλο βαθμό από την παραπληροφόρηση που διαδόθηκε στην πλατφόρμα.

Φυσικά κανείς δεν είναι σίγουρος ότι οι εμπνευσμένες δημοσιεύσεις είναι η θεραπεία του News Feed κάτι που ελπίζει η εταιρεία. Το Facebook σχεδιάζει να παρακολουθεί τους χρήστες του για να εντοπίσει ποιες αναρτήσεις που βρίσκουν εμπνευσμένες ούτως ώστε να μπορεί να προσαρμόσει τον τον τρόπο με τον οποίο κατατάσσει το περιεχόμενο στο News Feed.

Σύμφωνα με το Facebook, οι χρήστες θέλουν εμπνευσμένο περιεχόμενο επειδή “τους παρακινεί και μπορεί να είναι χρήσιμο για αυτούς.” Σίγουρα ο τρόπος που το παρουσιάζει το μεγαλύτερο φαίνεται να είναι μια πολύ ωραία ιδέα, αλλά ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι αυτό που αναφέρει το Facebook είναι η μοναδική αλήθεια. Το Facebook ανέφερε στο The Verge:

Για τους σκοπούς των μας, θα ρωτήσουμε τους ανθρώπους πόσο εμπνευσμένες βρίσκουν συγκεκριμένες δημοσιεύσεις στο News Feed. Σύμφωνα με τα feedback που έχουμε, τα μέλη μας έχουν πει ότι θεωρούν ότι το περιεχόμενο είναι “εμπνευσμένο” εάν:

  • Τους δίνει θετικές, νέες ιδέες για να κάνουν κάτι διαφορετικό
  • Είναι οι πληροφορίες που αλλάζουν τη σκέψη ή τις αντιλήψεις τους
  • Προκαλεί αναζωογονητική και δημιουργική σκέψη

Όπως προτείνει το Facebook στην αρχική του ανάρτηση στο , “μια φωτογραφία ενός εθνικού πάρκου μπορεί να εμπνεύσει κάποιον να περάσει περισσότερο χρόνο στη φύση”.
Το Facebook δοκιμάζει από την άλλη και μια νέα μέθοδο για την απόκρυψη των δημοσιεύσεων στη ροή των ειδήσεων.

Παρά τα μέτρα που ανακοινώνει το Facebook εξακολουθεί να φαίνεται αργό και απρόθυμο να κάνει μεγάλες αλλαγές στις πλατφόρμες του. Η εταιρεία πραγματοποίησε μια δραστική στο News Feed μετά τις εκλογές των ΗΠΑ, ενισχύοντας τις έγκυρες πηγές ειδήσεων αλλά μόνο προσωρινά.

Γιατί λοιπόν να εμπιστευτούμε άλλη μια έρευνα με παράλληλες αποκρύψεις δημοσιεύσεων για άλλη μια φορά;

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).