Facebook Saved Replies αυτόματα μηνύματα για εξυπηρέτηση πελατών

Αν έχετε κάποια επιχείρηση μέσω του Facebook, ένα νέο εργαλείο μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο.

Οι “Αποθηκευμένες Απαντήσεις” ή “Saved Replies” είναι μια νέα λειτουργία του Facebοok που αυτή τη στιγμή τη δοκιμάζει για σελίδες εταιρειών. Οι ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων, μπορούν να δημιουργήσουν έτοιμες απαντήσεις που θα χρησιμοποιηθούν αργότερα. Facebook Saved Replies

Το TechCrunch αναφέρει ότι το νέο χαρακτηριστικό Saved Replies μπορεί να βρεθεί μέσω της εφαρμογής μηνυμάτων στο Facebοok.

Έτσι οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προσφέρουν έτοιμες απαντήσεις με βάση το είδος των υπηρεσιών που έχουν, αλλά μπορούν επίσης να επιλέξουν να δημιουργήσουν και τις δικές τους απαντήσεις.

Οι αποθηκευμένες απαντήσεις που υπάρχουν σε ένα πλευρικό μενού πλευρά της εφαρμογής μηνυμάτων, μπορούν να προστεθούν στο μήνυμα με ένα μόνο κλικ.

Όπως γίνεται ήδη και στα e-mail, οι Αποθηκευμένες Απαντήσεις μπορούν να συμπληρώνουν αυτόματα τα ονόματα των παραληπτών σε ένα μήνυμα, κάνοντας το πολύ πιο προσωπικό.

Δεν υπάρχουν επιπλέον πληροφορίες που αναφέρουν πότε θα κυκλοφορήσει το νέο χαρακτηριστικό του Facebook. Στην Ελλάδα δεν φαίνεται να κυκλοφορεί ακόμα, και μάλλον θα το δούμε όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος δοκιμών.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).