Το Facebook φαίνεται να προσπαθεί ιδιαίτερα να ανταγωνιστεί το YouTube. Τον τελευταίο χρόνο αναφέρει ότι τα video views έχουν φτάσει τα 4 δισεκατομμύρια τη μέρα, και ήδη ξεκίνησε ένα σύστημα διανομής εσόδων για τους δημιουργούς περιεχομένου.
Να αναφέρουμε επίσης και την επιλογή του autoplay στο Newsfeed σας.
Τα tweaks αυτά μας δείχνουν ότι το Facebook προετοιμάζεται ήσυχα να ανταγωνιστεί το YouTube της Google.
Αν ο τρόπος που χρησιμοποιεί το Facebοok, δεν σας έχει κινήσει την περιέργεια ακόμα, από σήμερα θα καταλάβετε ότι το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο έχει σαν πρωτεύοντα στόχο να συναγωνιστεί το YοuTube.
An προσπαθήσετε να επικολλήσετε ένα url του YouTube σε μια σελίδα, θα δείτε μια μικρή προειδοποίηση κάτω από το πλαίσιο δημοσίευσης σας ενθαρρύνει να ανεβάσετε το βίντεο στο Facebοok αντί να το προβάλετε από το YouTube.
Η παρακάτω φωτογραφία είναι του Scott Ayres και δημοσιεύτηκε από το TNW. Παρουσιάζει τη νέα συμπεριφορά του Facebοok.
Προς το παρόν την παρακάτω εικόνα δεν θα την δείτε στην Ελλάδα, αλλά ετοιμαστείτε να την υποδεχθείτε σύντομα.
Το κοινωνικό δίκτυο φέρεται να κυκλοφορεί μια μεγάλη αναβάθμιση για το βίντεο uploader, κάτι απαραίτητο αν θέλει να γίνει ένας σοβαρός παίκτης διανομής βίντεο. Έτσι από σήμερα έχει προσθέσει για απενεργοποίηση της ενσωμάτωσης των βίντεο σε άλλες ιστοσελίδες, πρόσθεσε κατηγορίες και πολλά άλλα, όπως ακριβώς και το YouTube.
Όμως σε αντίθεση με το YouTube, το Facebοok δεν παρέχει ένα εργαλείο για την αναγνώριση των πνευματικών δικαιωμάτων, που μπορεί να εντοπίζει αυτόματα κλεμμένα βίντεο. Έτσι για τους ιδιοκτήτες θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο, αν αρχίσουν και έρχονται καταγγελίες και κάποιος έχει ανεβάσει 1000 βίντεο που πρέπει να τα ψάξει ένα ένα.