Facebook Workplace: Φτιάξτε το δικό σας Facebook

Το Facebook εγκαινίασε σήμερα μια νέα που ονομάζεται Workplace. Η υπηρεσία στοχεύει στον κλάδο των επιχειρήσεων επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν το δικό τους κλώνο Facebook, προσβάσιμο μόνο στους υπαλλήλους του.

facebook-workplace

Το Facebook έχει ασχοληθεί για πολλά χρόνια με αυτό το project, που πλέον τους τελευταίους 20 μήνες έχει περάσει σε beta στάδιο υπό την ονομασία Facebook Workplace.

Πάνω από 1.000 οργανώσεις και έχουν βοηθήσει στις δοκιμές για να τελειοποιήσουν το . Ο κατάλογος των πρώτων testers περιλαμβάνει μεγάλα ονόματα όπως Booking.com, Danone, Renault, RBS, Starbucks, Campbell’s και άλλες.

Η κατασκευάστρια εταιρεία αναφέρει ότι το προϊόν της είναι στην πραγματικότητα μία της πλατφόρμας του Facebook, την οποία οι εργαζόμενοι στο Facebook χρησιμοποιούν εσωτερικά για να χτίσουν το Facebook !!!. Αυτό το νέο προϊόν είναι ένα on-demand κοινωνικό δίκτυο Facebook, το οποίο οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν ως μέρος του εσωτερικού δικτύου τους.

Το Workplace υποστηρίζει τα κλασικά χαρακτηριστικά του Facebook, όπως News Feed, το Facebook , ένα εσωτερικό σύστημα συνομιλίας (Messenger), ομάδες, αντιδράσεις, δημοσιεύσεις, ή αναζητήσεις. Επιπλέον, η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα προσαρμοσμένο ταμπλό για τους διαχειριστές, όπου μπορούν να πάρουν αναφορές και αναλυτικά στοιχεία σχετικά με το τι έχει συμβεί στο δίκτυο της εταιρίας τους τον περασμένο μήνα.

Φυσικά το Facebook σχεδιάζει να έχει κέρδος από το νέο εργαλείο του. Το τρέχον μοντέλο τιμολόγησης θα χρεώνει τις εταιρείες με βάση τον αριθμό των ενεργών υπαλλήλων κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι αν ο εργαζόμενος δεν χρησιμοποιεί το προϊόν, η εταιρεία δεν θα πρέπει να πληρώσει γι ‘αυτόν. Αυτό το μοντέλο τιμολόγησης εξαλείφει την ανάγκη για αόριστη ποσόστωση χρήσης των εργαζομένων και θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κρατήσουν χαμηλά το κόστος.

Με την κυκλοφορία του Workplace, το Facebook θα γίνει πλέον άμεσος ανταγωνιστής για εταιρείες όπως η Google και η Slack, οι οποίες προσφέρουν παρόμοια εργαλεία επικοινωνίας για τον τομέα των επιχειρήσεων. Οι εταιρείες που θέλουν να δοκιμάσουν το Workplace μπορούν να αποκτήσουν το προϊόν για μια δωρεάν δοκιμή τριών μηνών, μετά την οποία θα πρέπει να πληρώσουν μεταξύ $1 και $3 ανά εργαζόμενο, ανάλογα με τον αριθμό των ενεργών χρηστών. Όσους περισσότερους χρήστες έχει μια εταιρεία, τόσο λιγότερα που θα πρέπει να πληρώσει ανά εργαζόμενο.

Στο Facebook εκτιμούν ότι με σχεδόν συνολικά 1,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, οι εταιρείες θα προσεγγίσουν το Workplace επειδή οι εργαζόμενοι είναι ήδη καλά εξοικειωμένοι με την πλατφόρμα του Facebook, το οποίο έρχεται επίσης με συνοδευτικές εφαρμογές για κινητά.

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).