Δεν είστε σίγουροι για το τι πρέπει να κάνετε μετά από ένα μήνυμα σφάλματος στο Google Play; Ελέγξτε τα παρακάτω Errors και τις λύσεις τους για να κάνετε τα πάντα να λειτουργούν ξανά.
Το Google Play εμφανίζει τα σφάλματα με μηνύματα pop-ups. Έτσι όταν υπάρχει ένα πρόβλημα με μια εγκατάσταση ή κάποια ενημέρωση των εφαρμογών σας θα δείτε το σφάλμα με τον χαρακτηριστικό αριθμό. Δυστυχώς, το κείμενο του μηνύματος είναι πολύ σύντομο και δεν εξηγεί πώς μπορείτε να το διορθώσετε. Για παράδειγμα, το σφάλμα 921:
“Άγνωστος κωδικός σφάλματος κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής (921).”
ή
“Unknown error code during application install (921).”
Ο mohamedrashad μέλος του XDA δημοσίευσε ένα άρθρο που εξηγεί τους κωδικούς που περιέχουν τα μηνύματα και τι σημαίνουν. Επίσης, η δημοσίευση συμπεριλαμβάνει τρόπους διόρθωσης του κάθε σφάλματος. Ακολουθεί ένα δείγμα τις λίστας του mohamedrashad:
Table of Contents
Error 403
Λύση: Αυτό το σφάλμα έρχεται συνήθως σε συσκευές που χρησιμοποιούν πολλαπλούς λογαριασμούς. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση το Google Play Store από το σωστό λογαριασμό. Στη συνέχεια, καταργήστε την εγκατάσταση της εφαρμογής που παρουσιάζει το σφάλμα και κάντε ξανά λήψη από το σωστό λογαριασμό.
Error 491
Λύση: Αφαιρέστε τον τρέχοντα λογαριασμό σας στο Google, προσθέστε ξανά το λογαριασμό, και στη συνέχεια δώστε σαφή στοιχεία από τις Υπηρεσίες του Google (Ρυθμίσεις> Διαχείριση εφαρμογών> Υπηρεσίες Google).
Error 495
Λύση: Διαγράψτε τα δεδομένα τόσο από το Google Play όσο και από το Google Services Framework (Ρυθμίσεις> Διαχείριση εφαρμογών> Google Play και υπηρεσίες της Google). Στη συνέχεια, αφαιρέστε το λογαριασμό σας στο Google, κάντε επανεκκίνηση της συσκευής, και στη συνέχεια προσθέσετε εκ νέου το λογαριασμό σας στο Google.
Error 919
Λύση: Έχει εξαντληθεί ο χώρος αποθήκευσης της συσκευής σας. Μπορείτε να καθαρίσετε τα cache σας, να αφαιρέστε τις εφαρμογές που δεν χρησιμοποιείτε, ή να διαγράψετε φωτογραφίες και βίντεο.
Error 921
Λύση: Διαγράψτε την προσωρινή μνήμη από το Google Play (Ρυθμίσεις> Διαχείριση εφαρμογών> Google Play). Αν εξακολουθεί να εμφανίζεται το σφάλμα, διαγράψτε τα δεδομένα από το Google Play (Ρυθμίσεις> Διαχείριση εφαρμογών> Υπηρεσίες Google). Τέλος, το σφάλμα εμφανίζεται ακόμα, διαγράψτε το λογαριασμό σας στο Google και προσθέστε τον ξανά.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερα από το παρακάτω link
Έχω Σφάλμα -11, τι είναι,ξέρουμε;;