FTC υποχρεωτικό το απλό click to cancel

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission ή FTC) των ΗΠΑ υιοθέτησε έναν τελικό κανονισμό την Τετάρτη που απαιτεί από τις επιχειρήσεις να κάνουν την ακύρωση των συνδρομών τόσο εύκολη όσο και την εγγραφή:5651305687052095272

Ο κανονισμός “κλικ για ακύρωση” ή “click to cancel” (PDF) απαιτεί από τις διαδικτυακές επιχειρήσεις να κάνουν πιο εύκολη την ακύρωση συνδρομών από τους καταναλωτές. Η μέθοδος ακύρωσης θα πρέπει να είναι “τουλάχιστον τόσο εύκολη στη χρήση” όσο και η διαδικασία εγγραφής. Η πρόεδρος της FTC, Lina Khan, δήλωσε σε μια συνέντευξή της ότι ο κανονισμός αυτός είναι μια καθυστερημένη απάντηση σε έναν αυξανόμενο αριθμό καταγγελιών από καταναλωτές για καταστάσεις στις οποίες είναι «εξαιρετικά εύκολο να εγγραφείς για μια συνδρομή, αλλά παράλογα δύσκολο την ακυρώσεις.”.

“Ο κανονισμός απαγορεύει να απαιτείται από τους καταναλωτές που έχουν εγγραφεί μέσω μιας εφαρμογής ή ενός ιστότοπου να περάσουν από ένα chat bot για ακύρωση. Για τις εγγραφές, οι εταιρείες θα πρέπει να παρέχουν τα μέσα για ακύρωση μέσω τηλεφώνου ή διαδικτυακά”.

“Η πανδημία έφερε στην επιφάνεια το πώς ακριβώς οι επιχειρήσεις κάνουν τους ανθρώπους να περνούν μέσα από ατελείωτες κύκλους”, ανέφερε η Khan. Η απαίτηση των ακυρώσεων ενώ οι επιχειρήσεις ήταν κλειστές “ανέδειξε πραγματικά τον παράλογο αυτών των πρακτικών”, είπε.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).