Gmail: αναβάθμιση του αλγόριθμου εντοπισμού Spam ειδικά για σας

Η Google μόλις ανακοίνωσε μια σημαντική αλλαγή του Gmail που έχει σαν στόχο την καταπολέμηση των spam. Η σημαντική αλλαγή αυτή στην υπηρεσία του Gmail θα είναι πλέον διαθέσιμη για κάθε τελικό χρήστη με ένα νέο εργαλείο που θα καταγράφει και θα αναγνωρίζει την συμπεριφορά του. Τι εννοούμε; gmail

Όπως αναφέρει η Google η καταπολέμηση του φαινομένου του Spam, θα είναι πάντα αναποτελεσματική λόγω του τρόπου που ερμηνεύει το Spam καθένας από μας.

Έτσι η εταιρεία ανέπτυξε ένα νέο τεχνητό νευρωνικό δίκτυο για τη καταπολέμηση του spam.

Το νέο AI προέρχεται από τον ίδιο αλγόριθμο που χρησιμοποιείται από το Google Search και το Google Now, και θα είναι μοναδικό για κάθε χρήστη. Ουσιαστικά θα καταγράφει τις συμπεριφορές του κάθε χρήστη και θα μαθαίνει τις συνήθειες του (για άλλη μια φορά η Google καταγράφει και μαθαίνει τις συνήθειες μας). Θα καταλαβαίνει ποια e-mail τον ενδιαφέρουν και ποια θεωρεί spam.

Έτσι, κάθε φορά που πατάτε το κουμπί “Report spam” ή “Not spam” από τώρα και στο εξής, θα πρέπει να ξέρετε ότι οι πληροφορίες αυτές δεν θα χάνονται και ότι η Google, θα θυμάται ξεχωριστά τις προτιμήσεις κάθε λογαριασμού.

Εκτός από το νέο AI, η ομάδα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Google ανακοίνωσε επίσης τo Gmail Postmaster Tools, μια υπηρεσία για webmasters και εταιρείες.

Η νέα αυτή υπηρεσία αναπτύχθηκε για απαιτητικούς αποστολείς μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (το μήνυμα που προβάλει η σελίδα είναι το: Be a better sender ) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους διαχειριστές διακομιστών για να αναλύουν τον τρόπο που φτάνουν τα e-mails στον προορισμό τους.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).