Το σύστημα της Google για τη σάρωση περιεχομένων των e-mail των χρηστών του Gmail, για το σερβίρισμα στοχευμένων διαφημίσεων, υπήρξε πάντα αμφιλεγόμενο από τότε που η εταιρεία ξεκίνησε την υπηρεσία πριν από 10 χρόνια.
Τη Δευτέρα, που μας πέρασε η Google πρόσθεσε μια παράγραφο στους Όρους της Υπηρεσίας που επιχειρεί να εξηγήσει καλύτερα τον τρόπο που το λογισμικό σαρώνει το περιεχόμενο των e-mails.
Το νέο TOS πρόσθεσε την παρακάτω παράγραφο:
Our automated systems analyze your content (including emails) to provide you personally relevant product features, such as customized search results, tailored advertising, and spam and malware detection. This analysis occurs as the content is sent, received, and when it is stored.
Τα αυτοματοποιημένα συστήματα μας αναλύουν το περιεχόμενό σας (συμπεριλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για να σας παρέχουμε σχετικά προϊόντα, όπως προσαρμοσμένα αποτελέσματα αναζήτησης, προσαρμοσμένες διαφημίσεις, αλά και να ανιχνεύουμε spam και malware. Η ανάλυση αυτή πραγματοποιείται κατά την αποστολή, τη λήψη και την αποθήκευση περιεχομένου.
Το CNET αναφέρει ότι, σύμφωνα με μια δήλωση από έναν εκπρόσωπο της Gοogle, “οι σημερινές αλλαγές αποσαφηνίζουν όλα όσα έχουν ακουστεί τους τελευταίους μήνες.”
Ωστόσο, μια παράγραφος στο TOS της εταιρείας δεν φαίνεται ότι θα σταματήσει τα παράπονα των χιλιάδων υποστηρικτών των ακτιβιστικών ομάδων για τις προσωπικές ελευθερίες και της προστασίας απορρήτου και δεδομένων, οι οποίες πιστεύουν ότι το Gmail της Google σαρώνει και αστυνομεύει υποκλέπτοντας παράνομα τα δεδομένα από τους χρήστες της υπηρεσίας.
Η Gοogle βέβαια μέχρι στιγμής, χρησιμοποιεί σαν επιχείρημα ότι όλοι οι χρήστες του Gmail έχουν αποδεχθεί τους όρους τη υπηρεσίας από την στιγμή που πάτησαν το “Αποδέχομαι” κατά την εγγραφή τους.