Google: Πολιτικές διαφημίσεις με επίδειξη ταυτότητας

Η νέα πολιτική της Google ενισχύει τη διαφάνεια των διαφημίσεων πολιτικού περιεχομένου στην πλατφόρμα της, απαιτώντας από τους διαφημιστές να επαληθεύουν πλέον την ταυτότητά τους.

Οι διαφημιστές θα πρέπει ακόμα να υποβάλουν πληροφορίες σχετικά με το ποιον εκπροσωπούν, ποια είναι η αποστολή τους και πως χρηματοδοτούνται. Παρότι οι αλλαγές αφορούν προς το παρόν τις ΗΠΑ δεν αποκλείεται σύντομα να τεθούν ανάλογοι περιορισμοί και στη χώρα μας.
Google ads πολιτικές διαφημίσεις

Όσοι λοιπόν θέλουν να πραγματοποιήσουν μια πολιτική διαφήμιση μέσω του μαζικού διαφημιστικού δικτύου της Google κατά τις επερχόμενες εκλογές στις ΗΠΑ, θα πρέπει πρώτα να επικυρώσουν την ταυτότητα και την τοποθεσία τους.

Ο γίγαντας της αναζήτησης ανακοίνωσε τις αλλαγές στην πολιτική των διαφημίσεων την Παρασκευή και πλέον οι διαφημιστές θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι είναι πολίτες ή μόνιμοι κάτοικοι των ΗΠΑ, κατά την αγορά και προβολή διαφημίσεων πολιτικού περιεχομένου.

Σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες γραμμές, η Google θα ζητά από τους ενδιαφερόμενους – είτε πρόκειται για πολιτικά κόμματα, είτε για πολιτικούς οργανισμούς, είτε για μεμονωμένους υποψήφιους – να αποδεικνύουν ότι είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως είναι. Θα απαιτεί επίσης σαφή αποδεικτικά σχετικά με το ποιος χρηματοδοτεί τις συγκεκριμένες διαφημίσεις.

Η αλλαγή έρχεται μετά τις αποκαλύψεις για κατάχρηση του δικτύου διαφημίσεων της Google, όπως και άλλων εταιρειών κοινωνικής δικτύωσης, από ξένους παράγοντες, όπως έγινε και με το ρωσικό Internet Research Agency, που περιγράφεται ως ένας όμιλος που ασχολείται με δράσεις παρέμβασης σε πολιτικές διαδικασίες. Η ρωσική εταιρεία είναι γνωστό πως κατέβαλε προσπάθειες για επιρροή του αποτελέσματος κατά τη διάρκεια των αμερικανικών προεδρικών εκλογών του 2016, αγοράζοντας μεταξύ άλλων διαφημίσεις αξίας χιλιάδων δολαρίων και στην πλατφόρμα της Google, όπως αποκάλυψε η τελευταία.

Επίσης, η νέα πολιτική της Google ευθυγραμμίζεται πλέον και με τους νόμους των ΗΠΑ για τα μέσα ενημέρωσης, που περιορίζουν τις ξένες εταιρίες από τη διεξαγωγή εκλογικών διαφημίσεων.

Η ενημέρωση της πολιτικής της Google έγινε στα χνάρια του Twitter και του Facebook, τα οποία έχουν ήδη ανακοινώσει αντίστοιχες πολιτικές για αυστηρότερη διαχείριση και έλεγχο των εκλογικών διαφημίσεων.

Πέρυσι, το Twitter ανακοίνωσε μια σειρά μέτρων που αποσκοπούν σε μεγαλύτερη διαφάνεια όσον αφορά τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα του. Πιο συγκεκριμένα, το κοινωνικό δίκτυο απαιτεί από τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν το ποσό που δαπανάται για την τοποθέτηση διαφημίσεων, το κόμμα που χρηματοδοτεί την εκάστοτε εκστρατεία, καθώς και οποιεσδήποτε άλλες συνεργασίες υπάρχουν με πολιτικά κόμματα ή υποψηφίους.

Τον περασμένο μήνα επίσης, στο πλαίσιο των απολογιών του μετά το σκάνδαλο με την Cambridge Analytica, ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, προχώρησε σε αντίστοιχες ανακοινώσεις.

O Zuckerberg ανέφερε ότι η εταιρεία του θα αρχίσει να απαιτεί από πολιτικούς διαφημιστές και σελίδες πολιτικών με πολλούς ακόλουθους να παρέχουν πληροφορίες για την επαλήθευση της ταυτότητάς τους. Ο ιδρυτής του Facebook ανακοίνωσε επίσης τα σχέδια του για αποκάλυψη μιας δημόσιας βάσης δεδομένων με προηγούμενες εκλογικές / πολιτικές διαφημίσεις που έχουν φιλοξενηθεί στην πλατφόρμα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by newsbot

Αν και τα δελτία τύπου θα είναι από πολύ επιλεγμένα έως και σπάνια, είπα να περάσω ... γιατί καμιά φορά κρύβονται οι συντάκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).