Σύμφωνα με μια δημοσίευση στο support.google.com για την υπηρεσία drive, ορισμένα αρχεία εξαφανίστηκαν ξαφνικά. Το Drive ενός χρήστη της υπηρεσίας για παράδειγμα, επέστρεψε στην κατάσταση που ήταν τον Μάιο του 2023.
“Γεια, τα αρχεία μου στο Google Drive εξαφανίστηκαν ξαφνικά. Το Drive κυριολεκτικά επέστρεψε στην κατάσταση τον Μάιο του 2023. Τα δεδομένα από τον Μάιο μέχρι σήμερα εξαφανίστηκαν και η δομή του φακέλου επέστρεψε στην κατάσταση που ήταν τον Μάιο.
Η δραστηριότητα του Google Drive δεν εμφανίζει αλλαγές (εμφάνιση μόνο δραστηριότητας που ήταν τον Μάιο)
Κανένα αρχείο δεν διαγράφηκε με μη αυτόματο τρόπο, επομένως κανένα αρχείο δεν ήταν στον Κάδο ανακύκλωσης. Ποτέ δεν συγχρονίζω ή μοιράστηκα τα αρχεία μου και τη μονάδα δίσκου μου σε κανέναν.
Ακολούθησα τη διαδικασία ανάκτησης που μου ζήτησε η ομάδα υποστήριξης της Google (ομάδα της Νότιας Κορέας). Έβαλαν πρόγραμμα αποκατάστασης και απέτυχαν. Μου ζήτησαν να δημιουργήσω αντίγραφα ασφαλείας και να επαναφέρω το φάκελο DriveFS, τίποτα δεν άλλαξε. Ανέφερα το πρόβλημα στην ομάδα υποστήριξης της Google πιθανότατα στις Πολιτείες και μου ζητούν να αναφέρω το πρόβλημα στον μηχανικό τους. Αλλά καμία απάντηση από τον μηχανικό και δεν μπορώ να ξέρω αν εξετάζουν το θέμα μου.
Τα αρχεία είναι πολύ σημαντικά για μένα. χρειάζομαι οποιαδήποτε βοήθεια για να διορθωθεί το πρόβλημα.
ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε βοήθεια”
Ένα μήνυμα από την Υποστήριξη της εταιρείας δημοσιεύτηκε σήμερα το πρωί:
“Δεχθείτε την ειλικρινή μας συγγνώμη. Παρακολουθώ συνεχώς αυτήν την υπόθεση και για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν είστε ο μόνος πελάτης που επηρεάζεται από αυτήν τη συμπεριφορά.
Εκτός από αυτά που αναφέρατε, υπάρχουν και άλλοι διαχειριστές που έχουν αναφέρει την ίδια συμπεριφορά που συναντάμε, όπου μετά την ενημέρωση υπάρχουν αρχεία που χάθηκαν. Αυτό διερευνάται τώρα από τους Μηχανικούς Προϊόντων μας και περιμένουμε μια ανάλυση της βασικής αιτίας για το πώς μπορούμε να το διορθώσουμε. Λόγω της συνεχιζόμενης έρευνας, δεν είμαστε σε θέση να παράσχουμε κάποιο ETA ακόμη.
Δεν συνιστούμε επίσης να κάνετε αλλαγές στο φάκελο root/data ενώ περιμένουμε οδηγίες από τους μηχανικούς μας. Θα συνεχίσω να παρακολουθώ τη συμπεριφορά του αναφερόμενου προβλήματος από άλλους διαχειριστές.
Και πάλι εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόησή σας”.