Google νέο AI μοντέλο με συλλογισμό

Η Google κυκλοφόρησε ένα νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που αποκαλεί μοντέλο με “συλλογισμό” – αλλά προς το παρόν βρίσκεται σε πειραματικά στάδια. Μετά από μια σύντομη δοκιμή μας, σίγουρα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

Το νέο μοντέλο, που ονομάζεται Gemini 2.0 Flash Thinking Experimental, είναι στο AI Studio, την πρωτοτύπων τεχνητής νοημοσύνης της Google. Η εταιρεία το περιγράφει σαν “το καλύτερο μοντέλο για πολυτροπική κατανόηση, συλλογισμό και κωδικοποίηση”, με την ικανότητα “λογισμού για τα πιο περίπλοκα προβλήματα” σε πεδία όπως ο , τα μαθηματικά και η .

Είναι κατασκευασμένο πάνω στο μοντέλο Gemini 2.0 Flash της Google που ανακοινώθηκε πρόσφατα.

Το Gemini 2.0 Flash Thinking Experimental φαίνεται να είναι παρόμοιο σε σχεδιασμό με το o1 της OpenAI και άλλα μοντέλα συλλογιστικής.

Σε αντίθεση με τα περισσότερα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, τα μοντέλα συλλογιστικής ελέγχουν αποτελεσματικά τον εαυτό τους, γεγονός που τα βοηθά να αποφύγουν ορισμένες από τις παγίδες που συνήθως πέφτουν τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης.

Σαν μειονέκτημα, να αναφέρουμε ότι τα μοντέλα συλλογισμού συχνά χρειάζονται περισσότερο χρόνο – συνήθως έως λεπτά περισσότερο – για να καταλήξουν σε λύσεις και προτάσεις.

Τι κάνει διαφορετικά; Το Gemini 2.0 Flash Thinking Experimental κάνει παύση πριν απαντήσει, λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά σχετικών ερωτήσεων και “εξηγώντας” το σκεπτικό του στην πορεία. Μετά από λίγο, το μοντέλο συνοψίζει αυτή που θεωρεί ότι είναι η πιο ακριβής απάντηση.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).